Nederlands Genootschap voor Informatica

Vorige Overzicht Volgende Seminar: "Rechteloos of goed geregeld" Verkeersregels voor de elektronische snelweg.
Help functie

Deze NGI-activiteit, georganiseerd door Studievereniging SBIT vindt plaats op : Di 30-11-1999 09:30 tot 16:30

Beschrijving

Electronic Commerce als dé bedrijfs-activiteit van de toekomst. Dit geluid is de laatste jaren steeds sterker te horen. Maar welke gevolgen heeft dit voor zowel de afnemer als de aanbieder van deze diensten. Zeker op het juridische vlak is er nog een hoop werk te doen.
Dit is ook de reden waarom de Studievereniging Bestuurlijke Informatiekunde Tilburg een seminar organiseert over de laatste ontwikkelingen op het gebied van Electronic Commerce. Op dit seminar komen de juridische aspecten van Electronic Commerce aan bod, maar ook de technologie om juridisch rechtsgeldige handelstransacties mogelijk te maken.
Op 30 november zullen op de Katholieke Universiteit Brabant verschillende sprekers uit zowel de academische hoek als uit het bedrijfsleven, hun visie geven over de verkeersregels voor de elektronische handelsweg.
Informatie: www.sbit.nl/seminar; email: seminar@sbit.nl Meer informatie over deze activiteit kunt u verkrijgen bij SBITKosten:

Lokatie
Katholieke Universiteit Brabant, Tilburg