Global Knowledge op Didacta

Standnummer 4.B.39

Nieuwegein, 17 maart 1999 - Global Knowledge verzorgt op de beurs Didacta, die plaatsvindt op 22 en 23 april in de Jaarbeurs te Utrecht twee seminars over de praktische toepassing van competentiemanagement naar online learning. Didacta is voor inkopers van opleidingen de plaats bij uitstek om zich in korte tijd breed en inhoudelijk te oriënteren op het gebied van bedrijfseducatie.

Op beide dagen van Didacta verzorgt Global Knowledge tussen 12.30 en 13.00 uur het seminar "Het Competus Framework in actie", waaraan 35 bezoekers kunnen deelnemen. Het Competus Framework toont hoe u met behulp van competentiemanagement maximaal rendement uit opleiden kunt halen en hoe trainingsbehoeften individueel en online ingevuld kunnen worden. Global Knowledge is te vinden op stand 4.B.39 in hal 4. Op de stand is tevens informatie te verkrijgen over de opzet van de opleidingen.

Alle seminars zijn gratis toegankelijk. De entreeprijs voor Didacta bedraagt f 25,- bij inschrijving voor 12 april, of f 45,- zonder inschrijving. De beurs is op beide dagen geopend van 9.30 tot 18.00 uur.

Global Knowledge
Global Knowledge is het grootste onafhankelijke ICT-opleidingsinstituut ter wereld, met cursussen die in 18 talen over de hele wereld worden gegeven. Het bedrijf heeft strategische samenwerkingsovereenkomsten gesloten met de belangrijkste bedrijven in de ICT-industrie, waaronder Microsoft, IBM, Intel, Compaq, Cabletron, Oracle, Shiva en Cisco. In maart 1999 heeft Global Knowledge het Nederlandse opleidingsinstituut en consultancybedrijf VMX Groep B.V. overgenomen. Met de overname heeft Global Knowledge niet alleen een uitbreiding van haar opleidingsaanbod op het gebied van UNIX en Cisco-producten gerealiseerd, maar heeft daarmee ook de status van Cisco Systems Training Partner. Global Knowledge heeft zes vestigingen: in Amersfoort, Nieuwegein, Woerden, Zoetermeer, Groningen en Brussel. In 1998 heeft het bedrijf een wereldwijde omzet behaald van $ 250 miljoen. Meer informatie is te vinden op de web site van Global Knowledge: http://www.globalknowledge.net

Meer informatie over cursussen:
Cursusadministratie telefoon: 030 - 60 89 444 - E-mail: info.nl@globalknowledge.net

Contactpersoon voor de pers:
Global Knowledge, Jacqueline Overduin, telefoon: 030 - 60 89 333 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Karin van Geelen, telefoon 023 - 562 82 08

Deel: ' Seminars van Global Knowledge op Didacta '