Gemeente Capelle a/d IJssel

Seniorenconvent tevreden over werkconferentie gemeenteraad

Tijdens de conferentie, die op 21 januari in het Isala Theater werd gehouden, discussieerden de raadsleden over de wijze waarop zij hun onderlinge samenwerking kunnen verbeteren. Daarnaast hebben zij individueel en gezamenlijk hun positiekeuzen en stijlen van vertegenwoordiging verkend.
Het seniorenconvent heeft de conferentie als een zinvolle bijeenkomst ervaren en aangegeven een vervolgtraject uit te willen zetten. In dit vervolgtraject gaat het niet alleen om versterking van het functioneren van de raad en de commissies als geheel, maar ook van de diverse fracties. Ook wil men een verbinding leggen met de individuele leerbehoeften van de raadsleden. De werkconferentie van de Capelse gemeenteraad is onderdeel van een totaal programma Kwaliteit In Werking waarin ook het college van burgemeester en wethouders en de ambtelijke organisatie bezien in hoeverre zij hun werkwijzen kunnen verbeteren.

Zoekwoorden:

Deel: ' Seniorenconvent tevreden over conferentie gemeente Capelle '