Ingezonden persbericht

Eindhoven, 23 januari 2013

Een service van de zaak
Servicewagen Coffee & Tools op Strijp-S

Het Eindhovense bedrijf Stam + De Koning, onderdeel van VolkerWessels, verwelkomt nieuwe bewoners van Anton & Gerard. De woningeigenaren van deze lofts op Strijp-S krijgen bezoek van Coffee & Tools: de servicewagen voor koffie en klushulp.

De Coffee & Tools wagen komt vrijdag 25 januari voorrijden om de nieuwe bewoners op alle mogelijke manieren te ondersteunen. Voor een pauze tijdens het verhuizen en klussen met een heerlijke kop koffie terwijl ze kennis maken met de nieuwe buren, het lenen van gereedschap of simpelweg hulp van een van onze medewerkers bij het boren van een gaatje in de muur. De 'Coffee & Tools' wagen van Stam + De Koning staat voor ze klaar.

Onze services
'Coffee & Tools is het splinternieuwe serviceconcept van Stam + De Koning. "Wij bieden op een laagdrempelige en prettige wijze alle hulp die er nodig is voor een goede start in een nieuwe woning", vertelt directeur Arno van Tilburg. "Wij zijn er voor de nieuwe bewoners. Bieden ze gemak, service, advies en een heerlijke bak koffie en dat allemaal recht voor de deur".

Vanaf vrijdag de 25ste rijdt de Coffee & Tools wagen dagelijks naar Anton & Gerard op Strijp-S. De wagen parkeert op een vaste plaats, bij de herkenbare Coffee & Tools halte.

Noot voor redacties

Deel: ' Servicewagen Coffee & Tools op Strijp-S in Eindhoven '