Siemens Nederland N.V.

Dealerdagen

Zoetermeer, donderdag 15 april 1999

Siemens introduceert nieuwe apparatuur tijdens Dealerdagen

In april organiseert de divisie Consumentenproducten van Siemens het tweejaarlijks terugkerende evenement Dealerdagen. Dit keer staat het evenement in het teken van het thema 'Sterren van Siemens'. Tijdens deze maan- en dinsdagen presenteert Siemens nieuwe inbouw en vrijstaande keukenapparatuur aan de vakhandel. Tevens vinden er doorlopend producttrainingen plaats, wordt er gezorgd voor entertainment en ontbreekt de culinaire aankleding evenmin.

In het thema 'Sterren van Siemens' staan de bezoekers en de nieuwe producten van Siemens in de schijnwerpers. De bezoeker stapt een futuristische wereld binnen, waarin hij omgeven wordt door producten, die in zowel design als techniek innovatief zijn.

De nieuwe producten staan volledig in het teken van 'Innovatie in techniek en design'. Variërend van een design keukenweegschaal, een inbouwmagnetron met een geheel nieuwe techniek (INNO-WAVE), een geheel nieuwe lijn in aluminium met zwart glas (Focus-Line) tot de heel futuristische 'HiSense'; een volautomatische afwasautomaat. Uiteraard staan ook de twee recent gelanceerde eye-catchers, Siemens XL en Modula, in de belangstelling. Met ondersteuning van abri's op de Werner von Siemensstraat en een billboard bij de afslag naar Siemens op de A12, waarin de Siemens XL en Modula centraal staan, wordt de aandacht van de bezoeker getrokken.

De Dealerdagen vinden plaats op maandagen en dinsdagen van 10.00 tot ca. 22.00 uur.
Data zijn 12, 13, 19, 20, 26 en 27 april.

Informatie voor de lezer:
Siemens Infocentrum, telefoon 070 - 333 2930/2570; www.siemens.nl/huishouden

Informatie voor de redactie en beeldmateriaal:
Persvoorlichting Consumentenproducten
Eveline van Herpen, telefoon 070 - 333 3786, fa