Skoda

koda Felicia Funline verdient de schoonheidsprijs

Miss Nederland oordeelt met kennersoog:

koda pakt de komende maanden uit met een wel heel bijzondere en bloedmooie Felicia-versie: de Funline. Bijzonder, omdat het om een gelimiteerde oplage gaat, en bloedmooi, omdat de Funline van binnen en van buiten zeldzaam (Lagoon) blauw en met vele extras uitgerust is. En, niet onbelangrijk, ook het prijskaartje dat aan de Felicia Funline hangt, verdient de schoonheidsprijs.

Eén blik op de koda Felicia Funline maakt het zonneklaar: dit model is gemaakt om op te vallen. Niet schreeuwerig, maar in stijl. Allereerst is daar de frisse Lagoon-blauwe metallic kleur en de gelijkgestemde binnenbekleding. Wat deze Funline extra aantrekkelijk maakt, zijn de vele extras. Skoda Felicia Funline Zo is hij uitgevoerd met airconditioning, getint glas, in carrosseriekleur uitgevoerde buitenspiegels, alarm met afstandsbediening en centrale deurvergrendeling, geïntegreerde mistlampen, middenconsole, gedeeltelijk neerklapbare achterbank, 4-spaaks stuurwiel en speciale wieldoppen.

De Felicia Funline is leverbaar in LX Hatchback- en Combi-versie, op basis van een 55 kW 1,6 liter benzinemotor. Ook het prijskaartje dat aan de Felicia Funline hangt, verdient de schoonheidsprijs: er is al een Funline Hatchback vanaf 25.995 gulden, en een Funline Combi vanaf 28.695 gulden (inclusief dakrails). Deze prijzen zijn inclusief BTW en BPM.

Blue Sky actiepakket: vrijheid, blijheid Open air liefhebbers kunnen hun hart ophalen, want koda introduceert tevens het Blue Sky actiepakket. Het bestaat uit een elektrisch schuifdak over de gehele lengte van het autodak, plus als extra vier in het oog springende siervelgen. Skoda Felicia Blue Sky De prijs voor dit pakket is ronduit luchtig te noemen: 1.750 gulden (inclusief BTW en montage). De aanbieding, speciaal ontwikkeld voor de Felicia Hatchback, is geldig tot en met 21 september 1999.

koda en Miss Nederland: een paar apart

Tussen koda en de organisatie van de Miss Nederland-verkiezing bloeit sinds enige tijd iets moois. Autos spelen een belangrijke rol bij de verkiezingen, omdat zowel de promotieteams als de organisatie van de Miss-verkiezingen jaarlijks vele kilometers af moeten leggen. Vorig jaar stelde koda-importeur Pon Mobiel B.V. twee koda Felicias Fun ter beschikking aan de Miss Nederland-promotieteams en een Octavia TDI SLX aan de organisatie. Miss Nederland zelf, de Steenwijkse Nerena Ruinemans, rijdt in een koda Felicia GLX 1.6.

Leusden, 8 juli 1999

Zoekwoorden: