: Nieuws : Slotmanifestatie Eurocampagne in Berkel-Enschot

Slotmanifestatie Eurocampagne in Berkel-Enschot

Den Haag, 8 juni 1999

Op woensdag 9 juni aanstaande vindt de slotmanifestatie plaats in Hotel De Druiventros, Bosscheweg 11 te Berkel-Enschot. Lijsttrekker Hanja Maij-Weggen en partijvoorzitter Marnix van Rij zullen de aanwezigen toespreken.

De manifestatie begint om 19.30 uur. CDA-lijsttrekker Hanja Maij-Weggen en partijvoorzitter Marnix van Rij zullen een toespraak houden. Verder werken mee Europarlementariërs Wim van Velzen en PAM Cornelissen, voorzitter Eerste Kamerfractie Gerrit Braks, vice-voorzitter Conny Kerkhof-Mos, Pieter van Geel (CDA-gedeputeerde in Noord-Brabant) en Headly Binderhagel (voorzitter Provinciale Afdeling Noord-Brabant).

Vanaf 21.15 uur is er een informele voortzetting van het programma waarin voldoende gelegenheid is om met Europese, landelijke en Brabantse politici van gedachten te wisselen.
Om 22.00 uur wordt de bijeenkomst afgesloten.

Ook zijn onder andere de Europarlementariërs Ria Oomen-Ruijten, Bartho Pronk, Jan Sonneveld en Eurokandidaten Maria Martens (onder voorbehoud), Cees Bremmer, Birgit van Dongen-Svensgaard, Ciel Meewis en Irene Drexhage aanwezig.

Zoekwoorden:

Deel: ' Slotmanifestatie Eurocampagne CDA in Berkel-Enschot '