SMS audio introduceert de SYNC By 50 on-ear draadloze hoofdtelefoon

'Mobiel' muziek luisteren was nog nooit zo comfortabel

Nieuwegein, 20140604 -- Muziekliefhebbers opgelet: Nog nooit was het luisteren naar muziek vanaf mobiele devices zo comfortabel. Met de introductie van de SYNC By 50 on-ear wireless hoofdtelefoon door SMS Audio behoort het gehannes met snoertjes voorgoed tot de verleden tijd. Bovendien biedt deze bluetooth hoofdtelefoon een superieure geluidskwaliteit en een zeer lange batterijduur, en kunnen binnenkomende telefoontjes letterlijk blindelings worden beantwoord – of geweigerd.

SMS audio introduceert de SYNC By 50 on-ear draadloze hoofdtelefoonDe SYNC By 50 on-ear wireless hoofdtelefoon is zeker niet ‘zomaar weer een hoofdtelefoon’. SMS staat voor ‘Studio Mastered Sound’. De productlijn is van het bedrijf van de Amerikaanse rapper Curtis Jackson, beter bekend als 50 Cent. 'En dat kun je horen ook', zegt Robin Jansink van Vivanco Benelux, dat de headsets importeert. 'De geluidskwaliteit is indrukwekkend met een zeer dynamisch bereik, mede door de gebruikte aptXtechnologie'.

Door de zeer energiezuinige Bluetooth 4.0 technologie heeft de headset een gebruiksduur van wel 10 uur, bij een bereik van ruim 10 meter. De hoofdtelefoon is verder voorzien van een ingebouwde microfoon en zeer gebruiksvriendelijke 'on-board' bediening voor het regelen van het volume, het wisselen van tracks en het voeren van telefoongesprekken. Indien gewenst kan de headset ook bedraad worden gebruikt met de bijgeleverde headsetkabel.

De comfortabele zacht lederen hoofdband en Ovalfit oorkussens zorgen ervoor dat de hoofdtelefoon ook langdurig prettig kan worden gedragen. Een micro USB kabel wordt meegeleverd om de batterij op te laden, alsmede een zeer luxe hard-shell opbergcase.

Aanbieding
In de maanden juni en juli is de SYNC By 50 on-ear wireless hoofdtelefoon in de kleur Shadow Black zeer aantrekkelijk geprijsd: 199 euro i.p.v. de gebruikelijke 229 euro. De headset is verkrijgbaar bij de bekende elektronicawinkels.

Gebruikerservaringen:

- 'Eindelijk eens een headset die muziek laat klinken zoals het hoort! Dat miste ik eigenlijk al sinds de introductie van de Sony Walkman.'

- 'De bediening is zeer comfortabel, je kunt met een druk op de knop blindelings het volume bedienen, een volgende of vorige track kiezen, pauzeren en telefoontjes aannemen of afwijzen.'

- 'Fantastisch ook om mee te telefoneren deze headset! Vergeet alleen niet dat je NIET moet doortrekken tijdens een gesprek.'

Over SMS Audio
SMS Audio, het premium audiomerk van Curtis “50 Cent” Jackson combineert technologie, stijl en functie in al haar ‘Studio Mastered Sound’ producten. SMS Audio biedt een compleet scala bedrade (‘STREET by 50’) en draadloze (‘SYNC by 50’) headphones, earphones en andere audioaccessoires. SMS Audio houdt daarbij rekening met de constant veranderende wensen van verschillende doelgroepen binnen de consumentenmarkt.

Deel: ' SMS audio introduceert de SYNC By 50 on-ear draadloze hoofdtelefoon '