SNT GROUP N.V.

SNT en Capital one (USA) gaan samenwerkingsovereenkomst aan.

Zoetermeer, 10 februari 2003. SNT en Capital One maken bekend dat zij een lange termijn samenwerking op Europees niveau zijn aangegaan. Capital One is de derde aanbieder van credit card diensten in Amerika en heeft een Europees hoofdkantoor in het Verenigd Koninkrijk. SNT en Capital One gaan samenwerken volgens een 'partner in businesss' model.

Na een tender van ruim een jaar, koos Capital One uiteindelijk definitief voor SNT. 'Na de gedane overnames in 2001 heeft SNT haar internationale positie versterkt. Daarnaast is het productportfolio van SNT uitgebouwd naar drie disciplines: Multiconnect voor bereikbaarheid en toegang, Contact voor bemiddeling, opvang, sales en aftersales en Research voor analyse en innovatie. Hiermee bieden wij klanten een totaal oplossing op het gebied van CRM. In de onderhandelingen met Capital One is dit portfolioconcept, samen met onze brede geografische aanwezigheid in de Europese markt, van doorslaggevende betekenis geweest', aldus Darko Filipovic, salesdirector bij SNT Group.

Profiel SNT SNT participeert in de ontwikkeling van CRM-concepten voor opdrachtgevers. In haar customer contact centers geeft SNT uitvoering aan deze concepten door opdrachtgevers via telefoon, e-mail, chat, co-browsing en SMS bereikbaar te maken voor hun klanten. Uit deze klantcontacten wordt met behulp van datamining technieken managementinformatie gedestilleerd die opdrachtgevers kunnen aanwenden om hun marketingstrategie verder in te vullen en duurzame relaties met klanten op te bouwen. Met ruim 12.000 medewerkers verleent SNT vanuit 45 vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland en Frankrijk jaarlijks goede service aan miljoenen consumenten.

Op 18 februari 2003 maakt SNT Group de resulaten over 2002 bekend.

Einde bericht 16) Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Anne de Graaf, tijdens kantooruren op telefoon 00 31 79 368 69 00 of fax 00 31 79 368 51 94. Buiten kantooruren op 00 31 6 22 39 55 89. E-mail adegraaf@snt.com. Onze adresgegevens zijn: Koraalrood 70, 2718 SC Zoetermeer, Postbus 182, 2700 AD Zoetermeer.

SNT Groep NV

10 feb 03 18:23