SNT GROUP N.V.

SNT integreert Telecom TeleServices

SNT integreert Telecom TeleServices

Zoetermeer, 27 maart 2000. SNT zal haar activiteiten op het gebied van e-mail-, telefoonbeantwoording en .customer relationship management. in Nederland samenvoegen. Daarmee speelt SNT in op de behoefte van haar opdrachtgevers om op ieder moment van de dag bereikbaar te zijn voor haar klanten via e-mail, internet en telefoon. Want juist de consument van nu wil van .s morgens vroeg tot .s avonds laat zijn (elektronische) bestellingen, informatieverzoeken en transacties kunnen afhandelen.

Gelijktijdig met de recente beursintroductie heeft SNT haar belang in Telecom TeleServices uitgebreid tot 100% waarmee de mogelijkheid tot samenvoeging met de overige werkmaatschappijen in Nederland gecreëerd is. Naast Telecom TeleServices zullen ook SNT Telefoondiensten, SNT E-center, SDC/Van Straaten en SNT Quentel deel gaan uitmaken van SNT Nederland. Het integratieproces zal naar verwachting voor het eind van het jaar zijn afgerond.

SNT wil de komende jaren in de Europese markt expanderen door overnames in de belangrijkste taalgebieden (Engels, Duits en Spaans). Daarnaast wil SNT haar customer care activiteiten uitbreiden om haar opdrachtgevers te kunnen faciliteren bij hun ontwikkeling op het gebied van E-commerce. Sinds 3 maart is SNT genoteerd aan de AEX.

Met ruim 4300 medewerkers verleende SNT het afgelopen jaar ruim 25 miljoen consumenten goede service. SNT werkt momenteel voor meer dan 350 Nederlandse en internationale ondernemingen in de sectoren Telecom, Financiële dienstverlening, Consumer Goods, Information Technology, Entertainment, Publieke diensten & Nutsbedrijven en Charitatieve instellingen. De omzet over 1999 bedroeg 179 miljoen gulden.

Einde bericht

Neem voor meer informatie contact op met Nicole Gommers, tijdens kantooruren op telefoon 079-3686900 of fax 079-3685190. U kunt ook e-mailen naar ngommers@snt.nl.

27 mrt 00 09:01

Deel: ' SNT integreert Telecom TeleServices '