Softbrick certificeert ReBuS als WFM-certified System Integrator

ReBuS BV, dienstverlener voor integrale ICT oplossingen binnen de Retail, is officieel gecertificeerd als System Integrator voor de Softbrick Workforce Management software.

GELDERMALSEN, 20121120 -- Al enige maanden hebben beide partijen intensief samengewerkt om deze certificering te behalen en te formaliseren. Op 16 oktober j.l. zetten ReBuS en Softbrick officieel de handtekening onder de overeenkomst waarbij ReBuS zich voortaan “WFM-certified System Integrator” voor de Softbrick software mag noemen.

Sporen verdiend
Aan de certificering als System Integrator van de Softbrick Workforce Management software gaat een jarenlange samenwerking vooraf, waarbij ReBuS - als implementatiepartner - het niveau heeft bereikt om zelfstandig potentiële klanten te adviseren en projecten te implementeren en ondersteunen. Het klantenportfolio van ReBuS voor Workforce Management software is de afgelopen jaren flink uitgebreid met retail-organisaties waaronder Hunkemöller, BCC, Plus Retail, Decathlon, Versofood en meest recentelijk Veritas. Retailers, die niet alleen in de Benelux maar in heel Europa vertegenwoordigd zijn. Softbrick is dan ook trots dat deze organisaties hebben gekozen voor Softbrick Workforce Management software via ReBuS.

[Softbrick logo]
Het duurzame samen
Softbrick hecht veel waarde aan de samenwerking met ReBuS. Structureel worden er Masterclasses georganiseerd waarbij kennisoverdracht en samenwerking tussen ontwikkelaar en partner centraal staan. ReBuS: “Deze manier van samenwerken is een goede wijze om kennis te delen en de dagelijkse praktijk vanuit de directe contacten met onze klanten te vertalen naar standaard oplossingen in Softbrick”.

Partnerprogramma Softbrick
Workforce Management is een begrip waar steeds meer organisaties mee te maken krijgen. De markt beweegt  zich steeds sneller en van bedrijven wordt verwacht dat ze hierin meegaan. De juiste software en goede integratie van systemen is voor hen van essentieel belang. Een partnership met Softbrick staat voor innovatie, expertise en het verbreden van de business. Maar ook voor het leveren van een meerwaarde aan de klant door het bundelen van elkaars krachten. Samen kunnen we zorg dragen voor een efficiënte totaaloplossing om arbeidsprocessen te flexibiliseren. Het Softbrick partnernetwerk bestaat uit Suppliers, Business Partners en System Integrators.

Over ReBuS BV
ReBuS is partner van Softbrick voor het retailsegment en uniek als ICT dienstverlener in de Retailmarkt. ReBuS adviseert en realiseert op een manier, die bij de retailer past. Korte besprekingen, pragmatische keuzes, efficiënte oplossingen en concurrerende tarieven. ReBuS helpt u met de juiste strategische keuze voor de optimale bezetting in uw winkels of distributiecentra. Van strategie tot aan beheer kunt u op ReBuS rekenen voor uw personeelsplanning. Van normering, budget en productiviteit naar planning en tijdsregistratie. Met CAO verwerking in Nederland, België of elders in Europa bent u bij ReBuS aan het juiste adres. Voor meer informatie over ReBuS ga naar: www.rebus-it.nl

Over Softbrick BV
Softbrick ontwikkelt en levert al twintig jaar Workforce Management software, met oplossingen voor normeren en budgetteren, personeelsplanning, tijdregistratie en toegangscontrole. Softbrick zorgt ervoor dat bedrijven hun belangrijkste kostenpost - personeel - kunnen beheren, verlagen en voor altijd kunnen beheersen. Het resultaat: inzicht in tijd, rendement uit arbeid. Organisaties kunnen bij Softbrick terecht voor een totaaloplossing voor Workforce Management die concernbreed en internationaal kan worden ingezet. De branchespecifieke kennis die wij door de jaren heen hebben opgebouwd, is direct doorvertaald naar onze producten. Daarom zorgt onze software voor een merkbare verbetering van uw bedrijfsprocessen, ongeacht uw branche of organisatiegrootte. Voor meer informatie over Softbrick, ga naar www.softbrick.nl.

Bron: Softbrick BV

EINDE PERSBERICHT