Ingezonden persbericht

SoftCell wordt LCI SoftCell

Nieuwe huisstijl en office manager per 1 augustus Driebergen, 02-08-2001

Het software vlaggenschip van de Nederlandse LCI Technology Group, Soft Cell, heeft zijn naam onlangs officieel veranderd in LCI Soft Cell. Dit gaat gepaard met een nieuwe huisstijl, te zien op https://www.lcisoftcell.com. LCI SoftCell heeft tot de stap besloten omdat de onderneming graag de koppeling met de LCI Technology Group duidelijker naar buiten wil dragen. Onder het motto "samen sterk" wil LCI Soft Cell nu als onderdeel van een groter geheel nog meer stabiliteit uitstralen.

LCI Soft Cell staat bekend om de 3rdWAY Solutions, een unieke methodologie en een volledige oplossing voor collaborative commerce (c-commerce). Met de 3rdWAY Solutions kunnen instellingen en ondernemingen zich uiterst transparant en interactief presenteren. Deze oplossingen bieden de mogelijkheid klanten, werknemers, partners en iedereen die bij kritische bedrijfsprocessen betrokken is, toegang tot relevante informatie te geven. Dit is mogelijk via één portaal. Vanuit dit portaal kan toegang verleend worden tot verschillende applicaties. Het portaal is voor iedere deelnemer apart aangepast, afhankelijk van de rol die hij of zij speelt in een proces.

Nieuw personeel

Met ingang van 1 augustus is Daniëlla Maarschalkerweerd in dienst getreden als office manager voor het kantoor in Driebergen. Daniëlla werkte eerder in administratieve functies bij uitzendorganisatie Manpower en bij het Universitair Medisch Centrum in Utrecht, waarvoor zij de volledige administratie heeft opgezet. Voor het kantoor in Driebergen gaat zij opereren als een "spin in het web".
| END |

Over Soft Cell NV
Soft Cell NV is een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware-oplossingen en diensten voor bedrijven die het beste willen bereiken wat betreft de organisatie en het beheer van hun e-businessmodel. Het bedrijf werd opgericht in 1981 en heeft meer dan 350 klanten verspreid over Europa, de Verenigde Staten, Afrika, Azië en de Pacific. Dit betekent dat meer dan 1200 administraties uitgerust zijn met ERP- en e-business-oplossingen van Soft Cell. De hoofdzetel de onderneming is gevestigd te Antwerpen. Andere directe kantoren zijn er in Nederland, Tsjechië en Rusland. Soft Cell telt 180 medewerkers waarvan 120 gevestigd zijn te Antwerpen. Voor meer informatie: www.softcell.be

Soft Cell als lid van de LCI Technology Group NV De LCI Technology Group met hoofdkwartier in 's Hertogenbosch is een holding van 40 technologiebedrijven. De ondernemingen zijn gegroepeerd in drie sleuteleenheden: LCI Software & Consulting, LCI Services en LCI Integration & New Technologies. De groep telt meer dan 1000 medewerkers verspreid over veertien landen in Europa en de Verenigde Staten. LCI biedt multinationals oplossingen voor e-commerce- en B2B-objectieven. LCI staat genoteerd