Modint

SOFTWAREBEURS VOOR GORDIJNATELIERS
Amsterdam 14 april 2003

Op Woensdag 23 april vindt van 13.30 tot 17.00 uur in hotel De Biltsche Hoek te De Bilt een softwarebeurs plaats, gericht op gordijnenateliers. Deze softwarebeurs is een initiatief van De Verenigde Nederlandse Gordijnenateliers (VNGA), ledengroepering van MODINT, die onder haar leden de behoefte aan meer informatie signaleerde over softwareprogrammatuur speciaal ontwikkeld voor hun bedrijfstak.
Verschillende softwareleveranciers geven tijdens deze informele mini beurs demonstraties van de door hen ontwikkelde programmas, die zowel voor gordijnenateliers als hun afnemers geschikt kunnen zijn. De volgende automatiseringsbedrijven geven acte de presence: AVJ Automatisering te Leiden, Bits & Brains Automatisering te Zoeterwoude, Crescendo It-Solutions te Wijhe, Eisenkolb / Prostitch te Bladel, Gordijnexact te Uffelte en PTM Groep te Capelle a/d IJssel. De beurs is vrij toegankelijk voor ieder gordijnenatelier. Van tevoren aanmelden is niet nodig.
Voor VNGA leden vindt die middag tevens een ledenvergadering plaats met onder andere een presentatie van de heer J.W. van der Pijl van VTWS over de strijkbaarheid van stoffen.
Informatie: Aukje Thijssen, 020-5121436

Deel: ' Softwarebeurs voor gordijnateliers '