VERENIGING EIGEN HUIS

Speciale informatiebijeenkomsten voor besturen van VvE's

Voor bestuursleden van verenigingen van eigenaren organiseren Vereniging Eigen Huis, Centraal Beheer Achmea en Planbuilding op maandag 10 februari in het Mövenpick Hotel te Voorburg en donderdag 13 februari 2003 bij Van der Valk Hotel Restaurant Haarlem Zuid informatiebijeenkomsten. In een beknopt tijdsbestek worden de deelnemers geïnformeerd over de eisen die aan VvE's worden gesteld, de aansprakelijkheid van bestuurders en hoe zij de daaraan verbonden risico's kunnen afdekken. Tevens wordt ingegaan op het planmatig onderhoudstechnisch en financieel beheer van wooncomplexen. Tijdens de informatiemarkt krijgen de VvE-bestuurders ruim de gelegenheid om zich te oriënteren, vragen te stellen en in kaart te brengen wat zij goed en wat zij nog niet goed hebben geregeld. Ter zake deskundigen staan klaar om de weg te wijzen naar oplossingen. Naast Vereniging Eigen Huis en Centraal Beheer Achmea, zullen er ook bedrijven en fabrikanten die deel uit maken van de landelijke organisatie Planbuilding zich op de informatiemarkt presenteren. Belangstellende VvE-besturen en appartementseigenaren kunnen zich voor deelname aan deze gratis VvE-informatiebijeenkomsten aanmelden bij Planbuilding in Apeldoorn, telefoon 055 - 5345180.

13 jan 03 16:00

Deel: ' Speciale informatiebijeenkomsten voor besturen van VvE's '