AFC Ajax

Speciale parkeerplaatsen in Kerkrade voor Ajax-supporters Amsterdam, dinsdag 25 januari 2000

Ajax-supporters die het bekerduel tegen Roda JC bezoeken kunnen vrijdag gebruik maken van speciaal voor hen gereserveerde parkeerplaatsen. Alle Ajax-supporters in het bezit van een toegangsbewijs kunnen hun auto's plaatsen aan de Vauputsweg en de Schifferheidestraat. De parkeerplaatsen worden aangegeven als u Kerkrade vanaf de snelweg nadert. Ajax adviseert van deze mogelijkheid gebruik te maken teneinde het aan- en afreizen te vergemakkelijken.

Axios/Lijn 12 verzorgt, zoals gebruikelijk, georganiseerd vervoer naar de wedstrijd, maar er geldt geen verplichting tot gecombineerd vervoer. Het bekerduel is uitverkocht voor Ajax-supporters. In totaal reizen 800 supporters van de Amsterdamse club naar Kerkrade. De winnaar van de partij komt in de kwartfinale van de Amstel Cup uit tegen de winnaar van het duel FC Utrecht - Go Ahead. Dit is tevens een uitwedstrijd.

Programma Kaartverkoop Club Cards Klantenservice Supporterszaken Lijn 12 Ajax Media World of Ajax Bereikbaarheid Adressen

Deel: ' Speciale parkeerplaatsen in Kerkrade voor Ajax-supporters '