Elegante Citroën Xantia

(30 Augustus 1999)

PERSBERICHT:

Citroën brengt wederom een speciale serie op de markt, ditmaal de Citroën Xantia Elégance. 'Een auto waarbij, de naam zegt het al, het voor Citroën kenmerkende comfort aan elegantie wordt gekoppeld', aldus Jacques Janssen, directeur Verkoop van Citroën Nederland B.V.

De Citroën Xantia Elégance is beschikbaar in de volgende uitvoeringen; 1.8 1 6V, 2.0 1 6V en de 2.0 HDi (90 pk) in zowel Berline als Break. De rijke standaarduitrusting van de Citroën Xantia is voor deze speciale serie uitgebreid met ABS, een comfortpakket, dashboardstrips in houtlook, velours bekleding, mistlampen v66r, metallic lak, en bumpers, flankbescherming en spiegelkapjes in de kleur van de carrosserie. De kleuren waarin de auto wordt geleverd zijn Gris Quartz, Bleu Léman en Vert Galant, waarvan de laatste twee exclusief voor deze speciale serie.

De prijzen voor de diverse uitvoeringen zijn als volgt; de Citroën Xantia Elégance Berline 1.8 16V kost f 45.300, de Break f 47.100,-. De Berline 2.0 16V kost f 47.800, de Break f 49.600. De prijs van de Berline 2.0 HDi is f 53.500, die van de Break f 55.300,- (inclusief BTW en BPM).

Deel: ' Speciale serie Citroën Xantia '