Stichting Strong Together geeft een betaalbare spirituele dag

BREDA, 20161202 -- De Stichting Strong Together geeft voor de 5e keer een bijzondere waardevolle liefdevolle dag voor allerlei mensen die behoefte hebben aan saamhorigheid, een luisterend oor en verlichting. De Stichting heeft het weer voor elkaar gekregen om een dag samen te stellen waar mensen terecht kunnen voor gratis lezingen en goedkope consulten. Zowel mensen met een gevulde portemonnee en een kleine portemonnee kunnen ongeremd aansluiten deze dag in Breda. Stichting Strong together staat bekend om haar inzet, kwaliteit, saamhorigheid die zij uitdragen naar iedereen. De lezingen zijn gratis, de consulten zijn 3 voor 10 euro met gratis lunch. Wat houdt iemand dan nog tegen?

In samenwerking met de Tientjes academie die de locatie ter beschikking stelt, kan stichting Strong Together wederom een geweldige dag neerzetten. Eerder hebben zowel Stichting Tientjes en stichting Strong together samen dagen neergezet. De 2 stichtingen komen allebei vanuit de stad Breda. Wat ze so wie so gemeen hebben is het zoveel mogelijk inzetten van kennis, liefde en mogelijkheden voor mensen met minder dan modaal inkomen.

De Joyful Together Day die op 17 december in de princentuin plaats zal vinden op de locatie van de tientjes academie kan je de gehele dag gratis bezoeken als je dat wilt. Alle lezingen en workshops zijn gratis te volgen.

Heb je echter behoefte aan een consult bijv tarot, een healing, handlezen of andere disciplines dan kan je een strippenkaart aanschaffen voor 10 euro die je recht geeft op 3 willekeurige consulten. En zelfs met dat tientje kan je gebruik maken van een gratis lunch!

Wie onder anderen ook aanwezig is, is parapsycholoog Richard Krebber die mede-oprichter was van het programma 'Het zesde zintuig'. Hij zal aanwezig zijn om mensen 1 op 1 dieper in zichzelf te laten keren en kijken, door psycho-energetische aura readings.  Daarnaast geeft hij ook exemplaren weg van de para astro waar een artikel in staat over hooggevoeligheid.

Naast Richard zijn er nog veel meer lieve mensen die zich die dag inzetten, met handlezen, meditatie, een lezing over hypnose, encaustic art en nog veel meer bijzondere dingen. Eigenlijk te veel om op te noemen, dus raden we je aan om het gewoon te komen ervaren!

Waar consulten op de paranormale beurzen komen op 15 tot wel 30 euro per stuk, kan Strong Together deze keer weer zeggen dat ze het voor elkaar hebben gekregen deze dag zeer goedkoop maar wel kwalitatief neer te zetten!

Wil je meer weten kijk dan op https://www.strongtogether.nl

Of op facebook bij de Joyful together day

Deel: ' Spirituele dag in Breda voor mensen met dunne portemonnee '