Goudvishal Arnhem

Zaterdag 18 December:
Concert: SPOOKRIJDERS + VOLLE MAAN DJS:
Entree:
Open: 20.00 uur.

De SPOOKRIJDERS hebben op het ogenblik een hit met 'klokkenluiders' een
single van het nieuwste album 'klokkenluiders van amsterdam' de bijbehorende videoclip bevat beelden van het roemruchte Mercatorplein-incident. 3 juli jongstleden brak er een massale vechtpartij uit tijdens een concert van de SPOOKRIJDERS op een feest op
het Amsterdamse plein. De politie greep belachelijk hard in. De beelden
die in de clip verwerkt zijn waren aanleiding voor TMF om de clip alleen
na 8 uur 's avonds uit te zenden. terwijl de clip op het ogenblik de meest aangevraagde clip op muziekzender 'de box' is. (clipcode 707) en

daar populairder is dan shania twain, toybox of the A-teens. De SPOOKRIJDERS zijn al een tijdje bezig en nederhopten al in 1996 mee op

de de CD: 'de posse deel 2' op het toon aangevende nederhop label djax

records. Inmiddels wordt de single 'klokkeluiders' veel op de radio gedraaid en werd zelfs uitverkozen tot radio 3 megahit en staat momenteel in de top 40. De SPOOKRIJDERS staan ontzettend in de belangstelling en diverse radio en TV optredens zijn al uitgezonden. Binnenkort zijn de SPOOKRIJDERS te gast in het nieuwe Veronica programma
'hoe hoort het eigenlijk'. Het voorprogramma wordt verzord door Arnhems' eigen VOLLE MAAN, een hiphop crew die ook in het nederlands rapt en al vele keren bij ons op

de planken stonden.

SPOOKRIJDERS HOMEPAGE: https://www.djax.nl