Amsterdam, 28 januari 1999

SPORTDREAMS digitale partner Admirals

De Amsterdam Admirals hebben een partnership-overeenkomst gesloten met Sportdreams. Nederlands enige professionele American footballclub gaat per direct de digitale snelweg op met de gerenommeerde sportnieuwsuitgeverij. Sportdreams exploiteert onder eigen naam een uiterst populaire sportnieuwsdienst, te vinden op www.sportdreams.com, die bij sportfans bekend staat om haar actualiteit en interactiviteit. Op deze website vindt de sportliefhebber altijd als eerste het laatste nieuws, entertainment en merchandising. Met de overeenkomst wordt het internet-bedrijf verantwoordelijk voor de constructie en het onderhoud van www.admirals.nl, de football-site voor Admirals-fans. Hiermee wordt Sportdreams "Official Internet Partner" van de Amsterdam Admirals. Daarnaast verzorgt het Amsterdamse Sportdreams een aantal cyber-promoties tijdens wedstrijddagen van het hoofdstedelijke footballteam.

Topsite voor footballfans

De tevredenheid over de beklonken vriendschap is bij beide partijen groot. Jaap Hofman, general manager van de Admirals: "Deze digitale partnership opent voor ons nog meer perspectieven om onze fans op maat te bedienen. De samenwerking met Sportdreams zorgt ervoor dat Admirals-supporters nog meer te weten kunnen komen over hun favoriete team." Gerald Smith, algemeen directeur van Sportdreams, vult aan: "De Admirals-site is voor ons een paradepaardje. Het past geheel in onze filosofie om sportfans te voorzien in hun behoefte aan nieuws en informatie."

Voor meer informatie over Sportdreams kunt u terecht bij www.sportdreams.com

Voor meer informatie over de Admirals kunt u terecht bij www.admirals.nl

#EINDE#

Voor meer informatie over de samenwerking tussen Sportdreams en de Admirals kunt u contact opnemen met Jasper Teijsse of Perry Hendriks, Amsterdam Admirals Public Relations afdeling, op tel.: 020-4650550 of fax: 020-4650555. Sportdreams Afdeling Communicatie: Karïm P. Munnix, tel.: 020-6388017 of karim@sportdreams.com