STAATSLOTERIJ

Staatsloterij verloot uitzonderlijke reizen

Staatsloterij introduceert de Zomerloterijen
30 uitzonderlijke reizen verloot in juni, juli en augustus

In de maanden juni, juli en augustus organiseert de Staatsloterij de Zomerloterijen. Het zijn de reguliere trekkingen van de Staatsloterij, maar dan verpakt in een zomerkostuum. Want er staan niet alleen geldprijzen op het spel; er zijn ook 30 uitzonderlijke reizen te winnen.

Bij de trekking van 22 juni a.s. gaat het om tien kansen op het gebruik van een privé-jet: een vliegreis ter waarde van 75.000 gulden. Op 20 juli a.s. zijn er eveneens tien kansen, maar dan op de luxe van een privé-jacht. Voor de prijswinnaars moet een plezierige vaart mogelijk zijn, gezien het aan boord (dan wel aan de wal) te besteden bedrag van 60.000 gulden. Voor tien rustzoekers heeft de Zomerloterij van 17 augustus een onbewoond eiland in de aanbieding, ook hier mag voor 60.000 gulden worden gespendeerd.

Bovendien hebben de Zomerloterijen, naast de maandelijkse prijzenpot van 60 miljoen belastingvrije guldens, nog Concorde-arrangementen, Caribbean Cruises, Cabriolets, reizen naar Aruba, open vliegtickets en vakantiecheques in petto.

Voor verdere informatie: Anne de Lange, voorlichter van de Stichting Exploitatie Nederlandse Staatsloterij (SENS). Zijn telefoonnumers zijn: 070- 302 1604 (kantoor), 06- 65 15 27 70 en 030 -272 0352 (thuis).

17 jun 99 17:24

Zoekwoorden: