Gemeente Den Haag

6 september 1999

Stadsspeld voor twee leden Castingclub ´s-Gravenhage

Het college van burgemeester en wethouders van Den Haag heeft de Stadsspeld toegekend aan twee leden van de Castingclub ´s-Gravenhage, de heren A. Arpeau en K. Pigge.

De heren Aat Arpeau (71 jaar) en Klaas Pigge (82 jaar) verrichten reeds tientallen jaren op basis van vrijwilligheid allerlei activiteiten voor de Castingclub ´s-Gravenhage, een van de oudste vliegvisverenigingen van Nederland. Beide heren zetten zich meer dan veertig jaar voor de club in. De heer Arpeau was een aantal jaren secretaris en vijftien jaar commissaris. Meer dan dertig jaar fungeert hij als instructeur, ononderbroken tweemaal per week, bij werplessen en lessen in het vliegbinden voor beginners en gevorderden. De laatste functie vervult ook de heer Pigge, die bovendien een aantal jaren voorzitter is geweest.

Wethouder Wilbert Stolte van Leefbaarheid, Sport, Promotie, Media- en Informatiebeleid en coördinatie Scheveningen reikt de Stadsspelden aan de heren Arpeau en Pigge uit op zondag 5 september a.s. om 14.30 uur in het onderkomen van de Castingclub ´s-Gravenhage. Dit bevindt zich in het kanocentrum De Madelief aan de Boomaweg in Den Haag. De uitreiking geschiedt tijdens de viering van het 45-jarig bestaan van de Castingclub ´s-Gravenhage.

Deel: ' Stadsspeld voor twee leden Castingclub 's-Gravenhage '