Voorlichtingsbureau Vlees


print hulp P E R S B E R I C H T
CAMPAGNE STOOFVLEESTIJD, N HEERLIJKE TIJD

Voorlichtingsbureau Vlees start 20 januari voor de 2e keer: CAMPAGNE 'STOOFVLEESTIJD, 'N HEERLIJK TIJD'

Deze winter start de horecacampagne Stoofvleestijd, 'n heerlijke tijd . Horecagelegenheden in het hele land kunnen meedoen aan deze campagne. De campagne, die vorig jaar een groot succes was, vindt plaats van 20 januari tot 20 maart 2000.

De actie Stoofvleestijd, 'n heerlijke tijd richt zich op horecagelegenheden uit het middensegment. Restaurants en eetcafés in heel Nederland worden in de gelegenheid gesteld mee te doen aan de actie, waarbij de promotie van stoofvlees centraal staat. In totaal kunnen duizend horecagelegenheden deelnemen aan de actie. Voor hen ligt een speciaal promotiepakket klaar. Dit pakket bestaat, behalve uit een authentiek Hollands stoofvleespannetje, onder meer uit stoofvleesposters, een gelamineerde receptenkaart, tafelkaartjes en papieren placemats. Deelnemers aan de actie kunnen ook nog meedoen aan een fotowedstrijd waarmee 10x een geldbedrag van duizend gulden is te winnen.
De belangstelling voor de horecacampagne blijkt ook dit jaar bijzonder groot, aldus het Voorlichtingsbureau Vlees.

Deel: ' Start horecacampagne 'Stoofvleestijd, 'n heerlijke tijd' '




Lees ook