HEINEKEN NEDERLAND BV

Start kaartverkoop van Heineken NightLive

Het swingt, het is muziek, het is film, het is live.....

Op zaterdag 29 mei a.s. start de kaartverkoop van het nieuwe Heineken Muziekevenement Heineken NightLive dat van 2 tot en met 4 december a.s. in Ahoy' te Rotterdam plaatsvindt.

Internationaal vermaarde popartiesten doen mee aan dit unieke muziekspektakel. Onder begeleiding van een volledig symfonie-orkest vertolken zij hun eigen grootste hits en een aantal beroemde filmthema's. Het orkest speelt ook filmmuziek zonder vocale ondersteuning. Het belooft een uniek visueel en muzikaal spektakel te worden zoals men dat van Heineken gewend is. De filmbeelden die bij de muziek horen worden tijdens het evenement op spectaculaire wijze in de zaal geprojecteerd.

De artistieke leiding van Heineken NightLive is in handen van David Campell: één van 's werelds meest bekende arrangeurs van film- en popmuziek. Hij is onder meer verantwoordelijk voor orkestraties van de albums en singles van Aerosmith, Coolio, Alanis Morisette en vele andere sterren. De technische productie is in handen van Michael Ahern, producer van onder meer Live Aid Usa. De video-projecties worden verzorgd door een videokunstenaar. De projecties werken interactief met de muziek en zijn op verschillende schermen in de zaal te bewonderen.

Kortom: Heinken NightLive staat voor 'Movies in concert'.

Kaarten zijn verkrijgbaar via Ticket Service 0900-3001250, via de aparte balie van de 150 grotere postkantoren, de 33 GWK-kantoren en de bekende voorverkoop adressen.

Voor inlichtingen:
Heineken Nederland B.V.: Stéphanie Koenders, 071-5457419 Van Hoorn Company: Eric van Eerdenburg, 020-5733833

27 mei 99 16:53

Deel: ' Start kaartverkoop Heineken NightLive '