Start veiling en verkoop defensiewoningen in Curaçao en Aruba

Den Haag, 20160513 -- Begin mei start de verkoop van negen voormalige defensiewoningen in de wijken Piscadera en Kwartje op Curaçao en een zestal defensiewoningen op Aruba. Deze vrijstaande eengezinswoningen werden voorheen bewoond door Nederlandse defensiemedewerkers. Het Rijksvastgoedbedrijf is namens de Nederlandse staat verantwoordelijk voor de verkoop van de woningen. De woningen worden individueel via een notaris op basis van vrijwillige veiling verkocht.

De huisvestingsbehoefte bij Defensie in het Caribisch Gebied is de laatste jaren afgenomen. Hierdoor is er leegstand ontstaan. De leegstaande woningen zijn door Defensie officieel overtollig verklaard en worden nu rechtstreeks aangeboden aan de particuliere markt. De komende 2 á 3 jaar zullen er gefaseerd tientallen woningen worden verkocht. Deze woningen liggen verspreid over diverse wijken op Curaçao zoals Grote Berg en Kwartje.

Bezoek onze website www.caribbean-houses.com voor meer actuele informatie over de woningen, verkoopprocedures en bezichtigingsdagen. De website zal regelmatig worden geupdate met nieuw woningaanbod. De updates zijn uiteraard ook te volgen via Facebook www.facebook.com/caribbeanhouses

Deel: ' Start veiling en verkoop defensiewoningen in Curaçao en Aruba '