Ingezonden persbericht

Persbericht

StayinFront opent kantoor in België

Aanbieder van CRM-oplossingen breidt aanwezigheid in Europa verder uit

Antwerpen, mei 2002 - StayinFront, wereldwijd toonaangevend aanbieder van bedrijfsbrede CRM-applicaties, software voor beslissingsondersteuning en e-business-systemen, heeft een vestiging geopend in België. Tevens heeft de onderneming haar Europese implementatiepartner FrontApps overgenomen.

StayinFront Benelux NV is gevestigd in Antwerpen, en is het bewijs van de Europese expansieplannen van de onderneming. De Benelux-vestiging wordt geleid door Philippe Seghers, voormalig directeur van FrontApps.

"Onze directe aanpak in Europa verruimt en consolideert onze aanwezigheid in een unieke markt, op het moment dat veel van onze concurrenten zich terugtrekken," verklaart Thomas Buckley, CEO van StayinFront. "StayinFront is wereldwijd een gevestigd merk. Een succes dat wij zowel toewijzen aan de unieke architectuur van onze producten als aan onze voeling met de behoeften vanuit markt. Wij leveren een hogere return on investment tegen lagere kosten, door de combinatie van een snelle configuratie en implementatie en de flexibiliteit om in te spelen op de snel veranderende behoeften van de markt."

"StayinFront beoogt sterke langetermijnrelaties met haar klanten. Het Benelux-kantoor betekent een aanvulling van onze solide producten met een ruim dienstenaanbod en komt tegemoet aan de behoeften van onze Europese klanten op het gebied van bedrijfsbeheer," aldus Philippe Seghers, general manager van StayinFront Benelux.

"Door de overname van FrontApps wordt de groep uitgebreid met een sterk team dat zichzelf technisch ruimschoots heeft bewezen," gaat Seghers verder. "De Europese markt moet zich meer richten op de mobiliteitsproblematiek, zoals CRM-applicaties op basis van GPRS. Snelle, betrouwbare en draadloze internettoegang verhoogt de productiviteit van bedrijven. De technologie van StayinFront ondersteunt GPRS."

Een aantal van 's werelds grootste farmaceutische en industriële bedrijven en leveranciers van consumentengoederen gebruikt het CRM-systeem van StayinFront. Het omvat Visual Elk voor bedrijfsbrede systemen, Panorama voor gegevensanalyse, Pocket Elk voor mobiele CRM-toepassingen en Web Works voor geïntegreerde e-businessoplossingen. Het systeem is rendabel, eenvoudig te configureren en centraliseert het klantencontact op het gebied van verkoop, marketing en klantenservice, al dan niet via het web.

Over StayinFront
StayinFront is wereldwijd een toonaangevend aanbieder van bedrijfsbrede CRM-toepassingen, software voor beslissingsondersteuning en e-business-systemen. Het productengamma van StayinFront omvat Visual Elk, de vooraanstaande CRM-software van het bedrijf; Panorama, een krachtige alleenstaande of geïntegreerde tool voor gegevensanalyse en beslissingsondersteuning; Pocket Elk, een compleet CRM-systeem voor de apparatuur rond het Microsoft Pocket PC Platform; en Industry Add-ins en Add-inn-oplossingen voor specifieke toepassingen op het gebied van bedrijfsbeheer. StayinFront biedt oplossingen die eenvoudig te configureren en te implementeren zijn. Haar toepassingen centraliseren het klantencontact op het gebied van verkoop, marketing en de klantenservice, al dan niet via het web. Het hoofdkantoor van StayinFront is gevestigd in New Yersey in de Verenigde Staten. De onderneming heeft vestigingen in Illinois en Maine (VS), het Verenigd Koninkrijk, België, Australië, Singapore en Nieuw-Zeeland. Een wereldwijd netwerk van implementatiepartners installeert en ondersteunt de

Deel: ' StayinFront opent kantoor in België '




Lees ook