Steven le Fevre tekent ‘gouden’ contract

Topsporter herkent in Yellowbrick innovatief karakter

Amsterdam, 20120601 -- Oud Olympisch zeiler Steven le Fevre start vandaag als Accountmanager binnendienst bij Yellowbrick. Na een professionele carrière maakt de topsporter de keuze voor een organisatie met digitale parkeeroplossingen. Voor Yellowbrick is deze aanwinst een versteviging van de sportieve affiniteit die zij tot nu toe voornamelijk op het hockey- en voetbalveld hebben tentoongespreid.

Steven le Fevre begon zijn carriere als professioneel zeiler voor het Olympisch Team in 2006. Samen met Steven Krol vormden zij de ‘Stevens’ en waren tot voor kort onderdeel van de Olympische kernploeg. Na het beëindigen van de Olympische droom wilde Le Fevre zijn competitieve karakter inzetten bij een jonge Nederlandse organisatie. Yellowbrick is voornemens meerdere topsporters aan te trekken.

Sportief

Tijdens de Olympische campagne richting London 2012, ontdekte Le Fevre zijn ambities en talenten op het sales en marketing vlak. “Nu dat ik de beslissing heb genomen om te stoppen als Olympisch zeiler, wil ik me graag inzetten voor een innovatieve organisatie. Yellowbrick vergemakkelijkt het parkeren aan de hand van vernieuwende methoden. Ik heb er zin in om mijn creativiteit en ambitie nu ‘aan wal’ verder te ontwikkelen”, aldus Le Fevre.

Over Yellowbrick

Yellowbrick heeft in 2006 Bricken geïntroduceerd in Nederland. Het bricken - starten en stoppen van parkeren - is mogelijk in bijna 80 gemeentes. Klanten kunnen bricken op straat, bij Q-Park garages, Q-Park P+R terreinen en bij Schiphol. Yellowbrick werkt samen met onder andere ANWB, FBTO, Hertz, Shell en Travelcard.

Deel: ' Steven le Fevre tekent ‘gouden’ contract bij Yellowbrick '