Stibo Systems en Grainger ontvangen Ventana Research Leadership Award

LAREN, 20130529 -- Multidomain Master Data Management (MDM) leverancier Stibo Systems, heeft deze maand bekend gemaakt dat zij samen met haar klant Grainger, Inc. voor het tweede achtereenvolgende jaar winnaar is van de Ventana Research Leadership Award voor Service en Supply Chain Excellence. De award is toegekend vanwege innovatie in product information management (PIM) en master data management (MDM) technologie, alsook vanwege het belang hiervan voor het bedrijfsleven en de toegevoegde waarde voor klanten.

Ventana Research koos Grainger omdat het bedrijf productinformatie inzet voor een verbeterde klantervaring. Grainger en Stibo Systems zullen de awards in ontvangst nemen tijdens de Ventana Research Business Technology Leadership Summit die op 29 en 30mei 2013 plaatsvindt in de Hyatt Fisherman's Wharf in San Francisco.

"Voor het tweede jaar op rij wordt Stibo Systems met een van haar klanten erkend voor de belangrijke toegevoegde waarde aan het bedrijfsleven,” zei Mark Smith, CEO & Chief Research Officer bij Ventana Research. "Grainger is een prachtig voorbeeld van hoe productinformatie gebruikt kan worden om duidelijke, meetbare resultaten neer te zetten. We feliciteren Grainger met hun MDM inspanningen en de strategische inzet van productinformatie, waarmee zij de klantervaring en ook de overall dienstverlening en supply chain management verbeteren.”

Grainger, een Fortune 500 bedrijf met een omzet van 9 miljard dollar, levert maintenance, repair en operations (MRO) producten en helpt miljoenen klanten in meer dan 150 landen om tijd en geld te besparen door de juiste producten te bieden voor hun bedrijfsvoering. Productinformatie wordt door Grainger als waardevol gezien. Het bedrijf begon haar MDM initiatieven om een betere klantervaring te realiseren. Met gebruikmaking van de multidomein master data management (MDM) oplossing van Stibo Systems, STEP, creëerde Grainger een centrale bron van productinformatie en een publishing omgeving voor marketing, wereldwijd product portfolio management en merchandising voor alle kanalen en klantdoelen.

"Dankzij onze product information management benadering kunnen wij onze klanten beter bedienen. We hebben miljoenen producten met veel brands en veel kanalen wereldwijd te managen,” zei Gene Rados, Senior Director Projects en Content Management bij Grainger. “Dankzij het MDM platform van Stibo Systems, creëren we zeer waardevolle informatie die onze wereldwijde publicatie inspanningen ondersteunen, evenals het zoeken en selecteren in de huidige en opkomende kanalen.”

Grainger was tevens een top drie finalist voor de Gartner Master Data Management (MDM) Excellence Awards 2013.

Met de Ventana Research Leadership Awards worden mensen en organisaties erkend die er met hun vernieuwende technologie aan hebben bijgedragen dat mensen, processen, informatie en technologie samen het bedrijfsleven verder helpen. Als onderdeel van de beoordeling onderzocht Ventana de inzendingen en nominaties op technologie met de meeste impact voor de specifieke categorie. Stibo Systems stelt organisaties in staat om via een MDM software platform de essentiële data te beheren voor alle domeinen, zoals klant, leverancier, product, locatie en hiërarchie.

"Door organisaties in staat te stellen om alle product-, leverancier-, klantdata en operationele informatie aan elkaar te koppelen, helpen wij onze klanten om waarde uit hun informatie te halen en return on investment uit MDM te vergroten,” zei Mikael Lyngsø, CEO van Stibo Systems. "We zijn enorm blij dat Ventana onze technologie erkent en feliciteren onze klant Grainger.”

Over Stibo Systems

Deel: ' Stibo Systems en Grainger ontvangen Ventana Research Leadership Award '