Ctac N.V. Press release / persbericht

Stichting Continuïteit c/Tac verkrijgt een optierecht tot het nemen van meer preferente aandelen in Ctac N.V.

AMSTERDAM, 20130321 -- Stichting Continuïteit c/Tac verkrijgt op 26 maart 2013 een optierecht van Stichting Prioriteit c/Tac en van Ctac N.V. Op grond van dit optierecht kan Stichting Continuïteit c/Tac, onder omstandigheden, preferente aandelen verkrijgen in Ctac N.V. Het aantal preferente aandelen dat Stichting Continuïteit c/Tac verkrijgt bij uitoefening van haar optierecht is gelijk aan 100% van het geplaatste kapitaal van Ctac N.V.

Stichting Continuïteit c/Tac heeft thans een optierecht op grond waarvan zij een aantal preferente aandelen kan verkrijgen in Ctac N.V. dat, op het moment van uitoefening van deze optie, gelijk is aan 50% van het geplaatste kapitaal van Ctac N.V.

Indien Stichting Continuïteit c/Tac haar gewijzigde optierecht zou uitoefenen, zou dat er in resulteren dat de Stichting 50,00% van de stemrechten kan uitoefenen in de algemene vergadering van aandeelhouders van Ctac N.V. Uitoefening van het huidige optierecht zou er in resulteren dat de Stichting 33,33% van de stemrechten in de algemene vergadering van aandeelhouders van Ctac N.V. zou kunnen uitoefenen.

Over Ctac
Ctac helpt als innovatieve ICT Solution Provider klanten bij het realiseren van hun ambities. Dat doen we door het ontwikkelen en implementeren van industriegerichte oplossingen die exact inspelen op de bedrijfsprocessen van klanten in uiteenlopende markten. Met een passie voor technologie en een scherp oog voor bedrijfsprocessen werken we dagelijks op het snijvlak van business en ICT. De industriespecifieke totaaloplossingen voor onder meer retail, wholesale, real estate en charity zijn samen met klanten ontwikkeld. We completeren onze industriespecifieke composed solutions met een volwaardig pakket van diensten, variërend van businessconsultancy tot managed services en softwareontwikkeling tot diensten als mobility, in-memory computing en cloud. Daarbij kiezen we altijd voor een professionele benadering, een innovatieve invalshoek en transparant, persoonlijk contact.

Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC). Bij het bedrijf werken per ultimo december 2012 466 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Voor meer informatie:www.ctac.nl.

Zie het persbericht in pdf-format: Engels, Nederlands.

Deel: ' Stichting Continuïteit c/Tac verkrijgt een optierecht in Ctac N.V. '