Stichting Philadelphia Zorg winnaar 2016 in langdurige-zorgbranche

ROTTERDAM, 20160201 -- Stichting Philadelphia Zorg is door de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar 2016 in de langdurige-zorgbranche. Zij heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een zeer hoogwaardige instelling op het gebied van langdurige zorg aan verstandelijk gehandicapten, met een ijzersterke positionering. ‘Stichting Philadelphia weet haar enorme kennis op het gebied van zorg, begeleiding en huisvesting van mensen met een verstandelijke beperking te paren aan een grote toewijding, waardoor zij aantoonbaar voor aansprekende zorgkwaliteit zorgt.’

Philadelphia wil er vanuit een christelijke visie aan bijdragen dat mensen met een verstandelijke beperking gelukkig kunnen zijn en het beste uit zichzelf kunnen halen. Daarom doet ze haar werk met verantwoordelijkheidsbesef, passie, aandacht en professionaliteit. Philadelphia gaat uit van de mogelijkheden van iedere individuele cliënt als het gaat om zorg, wonen, werken, vrije tijd, dagbesteding en welzijn. Op zo’n 600 kleinschalige locaties in het land, begeleiden ruim 6.700 medewerkers ruim 8.000 cliënten.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Philadelphia een stabiele, vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen kan behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Philadelphia, waar ze continu bezig zijn om hun diensten te verbeteren en zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van cliënten.’

Meer informatie: www.philadelphia.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL 7, zondags om 14:00 uur.

Deel: ' Stichting Philadelphia Zorg winnaar 2016 in langdurige-zorgbranche '