Stichting Strong together zet zich in voor de minima

Tilburg, 20140822 -- Het gebeurd niet vaak dat je ergens terecht kunt, gratis of met veel korting naar binnen mag , wat drinken en een versnapering krijgt en een compleet gratis programma kunt volgen.Stichting strong Together is trots dat ze het weer voor elkaar heeft gekregen om een bijzondere dag neer te zetten. Hou jij van creatieviteit spiritualiteit wellness en gezelligheid? Kom dan kijken.

Behoor je tot de doelgroep vd minima wees niet bang, je bent welkom om gratis deel te nemen, aan de dagactiviteiten. Oprichter Indigo weet hoe het is om geen cent te makken te hebben en zet zich daardoor in voor deze groep, Is er een verschil tussen de mensen die in een ferari rijden of op een oude fiets die nog net niet uit elkaar valt?Nee niet echt.
Zet ze naast elkaar en ze zijn precies hetzelfde, ze zijn immers hetzekfde ter wereld gekomen, alleen heeft de een andere levensloop gehad dan de ander, Wij maken geen verschillen.
dus kom genieten samen een ...een eenheid, saamhorigheid , in vreugde en liefde

7 september in Tilburg op de Broekhovenseweg 111in cafe Party centrum Bet Koolen.
Laat je verassen door lezing over astrologie door niemand minder dan Lea Manders, een begeleide meditatie met soundhealing, een workshop intuitief tekenen en duiden en nog veel meer!!
Wij worden onder andere gesteund met onze visie door Angela Groothuizen en Richard Krebber.
kijk op www.strongotgether.nl

Deel: ' Stichting Strong together zet zich in voor de minima in Tilburg '