Stikeez zetten Vondelpark op stelten

Amsterdam, 20140530 -- Het Amsterdamse Vondelpark bood vanochtend een bijzonder verbazingwekkende aanblik. Vroege wandelaars knipperden even met hun ogen of ze het wel goed zagen. Fietsers stapten af om het beter te kunnen bekijken: vreemde kleurige wezens leken bezit te hebben genomen van het park.

Verstopt in de bosjes, hoog in een boom, zittend op een tak, achter een verkeersbord en ga zo maar door. Was het een eindexamenstunt van middelbare scholieren? Een ludiek project van een kunstenaar? De introductie van een nieuwe cartoonserie? Niets van dat alles.

Kinderen op weg naar school zagen het al van honderd meter afstand. Het waren natuurlijk de Dirk Stikeez; supergrote en opvallende uitvoeringen van deze nieuwste rage. Vooral de kinderen waren extra gecharmeerd van de actie; de grote Stikeez figuren werden met alle liefde meegenomen om de collectie mee uit te breiden. De supermarkten van Dirk geven deze grappige figuurtjes weg bij de boodschappen. De Dirk Stikeez werden op deze manier nog eens extra onder
de aandacht gebracht.

Dirk
De supermarktformule Dirk maakt deel uit van Detailresult Groep N.V en omvat 105 winkels met een kwaliteitsdiscountformule. Dirk winkels zijn gevestigd in Noord- en Zuid-Holland, Noord-Brabant, Utrecht, Gelderland, Flevoland, Overijssel en Zeeland.

Deel: ' Stikeez zetten Vondelpark op stelten '