CSM

Emarjolein.moerer@cs
m.nl

STOCKDIVIDEND CSM VASTGESTELD

Diemen, 19 februari 2003 - CSM nv deelt mede dat de grootte van het stockdividend is vastgesteld op 1/24 (certificaat van) gewoon aandeel per (certificaat van) gewoon aandeel CSM van EUR 0,25 nominaal. Dit is berekend aan de hand van de gemiddelde beurskoers in de periode 17 tot en met 19 februari 2003.

Zoals medegedeeld op 29 januari 2003 heeft de jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders het dividend over het boekjaar 2001/2002 vastgesteld op EUR 0,80 per gewoon aandeel. Aandeelhouders en certificaathouders is daarbij de keuze geboden het dividend op te nemen in contanten of als stockdividend, waarbij de waarde van het stockdividend ongeveer vijf procent lager is dan de waarde van het contante dividend. De nieuw uit te geven stukken zullen delen in de winst over het verlengde boekjaar 2003. Het dividend wordt op 25 februari a.s. betaalbaar gesteld.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Marjolein Moerer, communicatiemanager CSM nv: tel. 020 5906320/ 06 53527622.

Achtergrondinformatie

CSM nv is een internationaal opererende onderneming, actief op het gebied van de ontwikkeling, productie, verkoop en distributie van voedingsingrediënten en zoetwaren. De belangrijkste productgroepen zijn bakkerij-ingrediënten en -producten, zoetwaren, suiker en melkzuur. CSM nv heeft op jaarbasis een omzet van EUR 3,4 miljard en is actief in Europa, de Verenigde Staten, Canada, Brazilië en Azië. CSM heeft circa 13.000 werknemers.

---- --

Zoekwoorden: