Stonehenge Telecom en Cisco Systems bundelen krachten om end-to-end netwerkoplossingen aan te bieden.

Stonehenge Telecom benoemd tot Cisco Powered Network

Amsterdam, 24 maart 1999 - Stonehenge Telecom NV en Cisco hebben in het kader van het Cisco Powered Network programma hun krachten gebundeld om wereldwijd spraak-over-IP over gegarandeerde bandbreedte aan te bieden aan de zakelijke klanten van Stonehenge Telecom. De relatie onderstreept het belang dat Stonehenge Telecom en Cisco hechten aan het gebruik van intelligente breedbandige IP-netwerken voor verbeterde connectiviteit en op netwerken gebaseerde applicaties.

"Cisco deelt onze visie dat het IP-netwerk een fundament vormt voor intelligente zakelijke oplossingen, dat onze klanten strategisch concurrentievoordeel oplevert", zegt Lianne Lok, Marketing Manager van Stonehenge Telecom. "Door met Cisco samen te werken kunnen we geavanceerde, gedifferentieerde netwerkoplossingen snel op de markt brengen."

Voor het aanbieden van hun spraak-over-IP diensten Stonehenge Telecom Cisco routers, waaronder de 2500-, 2600-, AS 5300- en 7200-series.

"De snelle en betrouwbare netwerkoplossingen van Cisco stellen service providers in staat om consistente diensten te leveren", zegt David Bradshaw, Manager Service Providers van Cisco Systems Nederland. "De relatie van Stonehenge Telecom met Cisco zal klanten van Stonehenge het vertrouwen geven dat hun service provider een hoog niveau van netwerkinteroperabiliteit en prestaties kan leveren, evenals nieuwe, geavanceerde en gedifferentieerde diensten."

In het kader van het Cisco Powered Network programma gaat Stonehenge Telecom diensten aanbieden die voornamelijk op Cisco-apparatuur en -software gebaseerd zijn. Stonehenge Telecom's deelname in het programma, door klanten te herkennen aan het gebruik van het Cisco Powered Network logo in marketinguitingen, laat het vermogen van Stonehenge Telecom zien om innovatieve diensten en geavanceerde technologische oplossingen te leveren. Cisco ondersteunt Stonehenge Telecom daarbij op zowel marketing- als technologisch gebied.

Over Stonehenge Telecom
Stonehenge Telecom NV is een toonaangevend aanbieder van spraak-over-IP technologie over gegarandeerde bandbreedte. Nieuws en informatie is beschikbaar op http://www.stonehenge-telecom.com.

Over Cisco Systems
Cisco Systems, Inc (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd marktleider op het gebied van netwerkoplossingen voor Internet. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. In Nederland is Cisco gevestigd in Amsterdam. Cisco heeft meer dan 17.000 werknemers en realiseerde in het boekjaar 1998 een totale omzet van 8,46 miljard dollar. Nieuws en informatie is beschikbaar op http://www.cisco.com.

Deel: ' Stonehenge Telecom benoemd tot Cisco Powered Network '