Ingezonden persbericht

Stonesoft lanceert de dinsdagen van Stonesoft

Elke 2de dinsdag van de maand houdt Stonesoft technische workshops

Parijs, Frankrijk - 29 januari 2007 - Stonesoft, leverancier van geïntegreerde netwerkbeveiligingsoplossingen en Business Continuity, houdt voortaan elke 2de dinsdag van de maand een technische workshop voor haar klanten en resellers.

Het evenement bestaat telkens uit twee delen: de ochtend is speciaal gericht op de eindgebruikers, de middagsessie is voor de resellers. Stonesoft zal de voornaamste functies van haar platform Stonegate (beveiliging, hoge beschikbaarheid) en het Stonegate Management Center (gecentraliseerd beheer van de beveiliging), introduceren.

De workshop heeft als doel om op concrete wijze (van expert-tot-expert) de oplossingen van het StoneGate-gamma te presenteren. Iedereen kan zo kennismaken met de efficiëntie van de Stonesoft-producten op het gebied van netwerkbeveiliging, optimalisatie en bescherming tegen eventuele bedreigingen vanwege het samengaan van digitale diensten.

Dankzij een technische presentatie en de demonstratie van de voornaamste functies wat betreft robuustheid, netwerkoptimalisatie en beveiliging (IPS, Firewall) kunnen de klanten en doorverkopers kennismaken met 16 jaar technische expertise en know-how van Stonesoft, haar prestaties en efficiëntie.

Interesse? Schrijf u nu in op het volgende adres: info.benelux@stonesoft.com .

Stonesoft ontvangt u graag voor haar eerste workshop, dinsdag 13 februari 2007, om 10 uur voor de eindgebruikers en om 14 uur voor de resellers.

Adres:

Stonesoft BeNeLux
Regus Pegasus Park
Pegasuslaan 5
1831 Diegem

Over het nieuwe StoneGate Security Platform

Het StoneGate Platform biedt bedrijven de mogelijkheid het hoofd te bieden aan nieuwe risicovormen - en kosten - verbonden aan de steeds ontwikkelende digitale wereld. Het samengaan van dataverkeer, stem en video in één uniek netwerk, leidt tot een verhoogde activiteit en een IP netwerk dat een steeds complexer en vitaler onderdeel van een bedrijf vormt. Deze IP-netwerken moeten dus perfect beveiligd worden en voorzien in een totale en continue beschikbaarheid van de data.

Het nieuwe StoneGate Security Platform verzekert de vertrouwelijkheid van deze convergerende diensten, evenals een hoog verbindingsniveau van de communicatie, terwijl een hoog kwalitatief serviceniveau behouden wordt, door middel van bandbreedtebeheer, Multi-Link technologie en clustering. Resultaat: een gekwalificeerd en toegelaten verkeer met bandbreedtegaranties, gebruikmakend van de meest presterende links en verbindingsinfrastructuur, garanderen tezamen een continue beschikbaarheid aan kritische services.

Over Stonesoft

Stonesoft Corporation is een leverancier van geïntegreerde netwerkbeveiligingsoplossingen en Business Continuity. Het aanbod van Stonesoft beantwoordt perfect aan de eisen van grote en middelgrote ondernemingen die een kwalitatieve netwerkbeveiliging en beschikbaarheid van de communicatie verwachten, met een lage TCO, een optimale prijs-kwaliteitverhouding en de beste 'Return On Investment' (ROI). De oplossing StoneGate(TM) Security Platform bestaat uit een firewall, een VPN en een IPS beschikbaar als centraal beheerde appliance of open-server software voor multi-site bedrijven.

Stonesoft Corporation, opgericht in 1990, is een internationale groep met haar mondiale hoofdzetel in Helsinki (Finland), haar Amerikaanse zetel in Atlanta (Georgia, VS) en haar Aziatische zetel in Singapore. De kantoren van Stonesoft Frankrijk zijn gevestigd in Parijs en het R&D-centrum bevindt zich in Sophia Antipolis bij Nice.

Meer informatie over Stonesoft Corporation, de producten en diensten is te vinden op de website www.stonesoft.com of via de persdienst.

Jan Robijns

Open2Europe