Geachte redactie,

Sun Microsystems doet op dinsdag 31 augustus om 16.00 uur (European Standard Time) een belangrijke strategische aankondiging. Scott McNeally, Chairman en CEO, Ed Zander, President en COO en onder meer Gene Banman, Vice President & General Manager Information Appliances and Application Software Group zijn in New York bijeen om dit nieuws wereldkundig te maken. Aanvullend geven zij een toelichting op het nieuws en beantwoorden zij uw eventuele vragen hierover.

Het programma duurt tot van 16.00 uur tot 18.00 uur.

Graag stellen wij u in de gelegenheid de aankondiging van dit nieuws telefonisch bij te wonen. U kunt daartoe inbellen op een van onderstaande telefoonnummers. Wanneer een van de nummers bezet is, kunt u een van de andere nummers proberen.
U wordt niet automatisch doorgeschakeld als de lijnen vol zijn. De telefoonnummers die u op dinsdag 31 augustus vanaf 16.00 uur kunt bellen, zijn:

00 1 612 332 0342
00 1 612 332 0802
00 1 612 332 0637

Bent u geinteresseerd in de aankondiging, maar bent u niet in de gelegenheid om dinsdag 31 augustus van 16.00 uur tot 18.00 uur in te bellen , neem dan contact op met Jeanette Verstappen, PR Manager bij Sun Microsystems Nederland BV, telefoon: 033 - 450 1234, fax 033 - 455 3058 of e-mail: jeanette.verstappen@holland.sun.com.

Met vriendelijke groet,

Klaas Doornbos