Ingezonden persbericht

strijd tegen terrorisme op internet

EPE, 05-10-2001 - -

De wereld is na 11 september 2001 veranderd. De strijd tegen het terrorisme zal volgens kenners gepaard gaan met korte doelgerichte acties gedurende een groot aantal jaren. Inmiddels zijn duizenden mensen en instellingen direct of indirect getroffen door de terreuraanslagen op 11 september. Safility BV heeft in samenwerking met webdesigner Bellerophon sinds 5 oktober een website in de lucht gebracht welke te bereiken is via de url: https://www.operation-noble-eagle.nl

De site zal binnenkort ook te bereiken zijn via https://www.battleagainstterror.com en https://www.enduring-freedom.nl .

Op 'Operation-noble-eagle' kan de internetbezoeker dagelijks op de hoogte blijven van het actuele nieuws, achtergronden en gevolgen van de terreuraanslagen. De site wordt ondersteund met 'links' naar nieuwsbronnen verzorgt door: ANP/Volkskrant, NOS en Nieuwsvan.nu Via de knop 'links' is er toegang tot https://www.america-under-attack.boogolinks.nl waarop bijna 600 links verzamelt zijn over de 'aanvallen op America'.

Deel: ' Strijd tegen terrorisme op internet '