Student houdt geld over aan zijn zorgverzekering

Zorgtoeslag hoger dan premie

REEUWIJK, 20121212 -- De zorgtoeslag voor een student van 25 jaar met een jaarinkomen van maximaal €15.000,00 is €88,00 per maand. De goedkoopste zorgverzekering die door Studenten bij C4Me is af te sluiten kost in 2013 inclusief actiekorting €70,45 per maand. Een student kan per jaar dus ruim € 200,00 aan zorgtoeslag overhouden!

Beloning
Een student wordt bij C4Me daarnaast beloond wanneer hij zijn code, die hij ontvangt wanneer hij een verzekering afsluit, doorgeeft aan andere studenten. Per afgesloten verzekering levert dat  € 2,50 op.Met een groot aantal studenten- en studieverenigingen zijn afspraken gemaakt. Als een student zich via deze vereniging aanmeldt, ontvangt deze vereniging per afgesloten verzekering € 5,00.

C4Me
Vanaf heden is de goedkoopste zorgverzekering (exclusief voor Studenten) af te sluiten op www.C4Me.nl (Care for Me). Deze verzekering is inclusief eenmalige actiekorting van €75,- al voor €70,45 per maand af te sluiten. Deze premie is inclusief een ruime aanvullende dekking met vergoedingen voor onder andere fysiotherapie en alternatieve geneeswijzen. Voor meer informatie ga naar de website www.C4Me.nl.

Deel: ' Student houdt geld over aan zijn zorgverzekering '