Meld u aan voor de Studiemiddag Goed met Geld

Uw leerlingen voorbereiden op een gezonde financiële toekomst!

NIEUWEGEIN, 20121106 -- Uit onderzoek van het Nibud en stichting Weet Wat Je Besteedt blijkt dat jongeren vaak veel moeite hebben met het verantwoord omgaan met geld en dat hun financiële vaardigheden vaak tekort schieten. Financiële educatie onder jongeren is hard nodig. Om dit belangrijke onderwerp onder de aandacht te brengen organiseert Noordhoff Uitgevers in samenwerking met de stichting Weet Wat Je Besteedt de studiemiddag Goed met Geld. De studiemiddag Goed met Geld vindt plaats op dinsdag 27 november in het NBC in Nieuwegein.

De dag wordt geopend door Niels van de Ven, hoofddocent aan de universiteit van Tilburg met een lezing over de psychologische aspecten van consumentengedrag, waarbij hij inzoomt op het gedrag van jongeren. Vervolgens starten er diverse werkgroepen over het diverse lesmateriaal van Pincode en de stichting WWJB die bijdragen aan de bewustwording van het verantwoord omgaan met geld.

U kunt zich aanmelden tot 18 november via www.studiemiddaggoedmetgeld.nl. De deelnamekosten bedragen € 65,00. Dit bedrag is inclusief koffie, thee en deelnamecertificaat.

Noot voor redacties:

Zoekwoorden: