Technologie Stichting STW

oktober 2001

STW belegt discussiedag Toekomst voor Technologie

De Technologiestichting STW discussieert naar aanleiding van haar twintigjarig bestaan op 9 oktober over wat ons de komende twintig jaar te wachten staat. Vertegenwoordigers van politiek, bedrijfsleven en maatschappij, beleid en onderzoekswereld discussiëren aan de hand van twee scenario's Belangrijke vraag is hoe Nederland met haar beleid op de uitkomsten van de scenario's kan anticiperen. De discussiedag Toekomst voor Technologie vindt plaats in het Nederlands Congrescentrum in Den Haag.

Minister Hermans zal de openingsspeech verzorgen. In het ochtendprogramma zullen voorts onder anderen drs. K. Vijlbrief (EZ), NWO-voorzitter dr. R.J. van Duinen en dr. C. le Pair (oud-directeur STW) het woord voeren.

De middagdiscussie wordt gevoerd aan de hand van twee scenario's The New Game versus People Power, gepresenteerd door drs. G.D. Drenth van Shell International London. In de pauzes zijn er posterpresentaties en demonstraties van STW-onderzoek. Het programma wordt afgesloten met conclusies van het discussiepanel.

De STW zal de uitkomsten van de discussie gebruiken om de koers voor haar langetermijnbeleid uit te zetten.

TOP Laatste wijziging: 08-10-2001 Reacties naar: webmaster@stw.nl

Deel: ' STW belegt discussiedag Toekomst voor Technologie '