Gemeente Coevorden

Persbericht 15- 07- 99

EENMALIGE WAARDERINGSBIJDRAGE VOOR NATUUR- EN MILIEUVERENIGING "HET STROOMDAL"

Het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Coevorden heeft besloten Natuur- en Milieuvereniging "Het Stroomdal" een eenmalige waarderingsbijdrage van fl. 500,00 te schenken. De gemeente Coevorden wil hiermee laten zien dat zij het goede werk van de vereniging waardeert en wil steunen.

De Natuur- en Milieuvereniging "Het Stroomdal", die overigens gevestigd is in Schoonebeek, doet op het gebied van natuur en milieu vele goede dingen, ook binnen de gemeente Coevorden. De gemeente Coevorden wil door middel van de financiële bijdrage en het beschikbaar stellen van topografische gegevens van Coevorden haar waardering voor de werkzaamheden van de vereniging tonen.

Of de gemeente de vereniging in de toekomst vaker financieel gaat steunen, hangt af van de vraag of de vereniging in de toekomst projecten op het gebied van natuur en milieu gaat uitvoeren die van belang zijn voor de gemeente Coevorden.

Coevorden, 15 juli 1999.

Zoekwoorden: