BDO WALGEMOED CAMPSOBERS

Succesvolle BDO-publicaties voor sportverenigingen vernieuwd

Onlangs is een nieuwe druk verschenen van het boekje 'Sponsoren en gesponsord worden'. De brochure is een praktische handleiding over allerlei zaken die betrekking hebben op sponsoring, waaronder de vele fiscale aspecten. Zoals de titel al aangeeft, wordt in deze publicatie zowel de kant van de sponsor als die van de sponsorzoekende belicht. In deze uitgave zijn de meest recente ontwikkelingen en de jurisprudentie op fiscaal gebied uit de afgelopen jaren verwerkt.

Ook het succesvolle 'Handboek penningmeester' is aan de actualiteit aangepast. Dit boekje probeert de (vrijwillige) penningmeester van een sportvereniging te ondersteunen in zijn taak. Het biedt praktische tips en adviezen op het gebied van onder anderen omzetbelasting, de verslaglegging en administratieve zaken.

De brochures 'Sponsoren en gesponsord worden' (ISBN 90 73412 51 X) en het 'Handboek penningmeester' (ISBN 90 73412 49 8) zijn kosteloos aan te vragen bij de afdeling Marketing & Communicatie van BDO Accountants & Adviseurs, tel. (040) 269 81 11.

Over BDO Accountants & Adviseurs.
BDO Accountants & Adviseurs biedt in Nederland vanuit bijna 40 vestigingen met ruim 2000 vennoten en medewerk(st)ers een compleet pakket op het gebied van accountancy, belastingadvies en consultancy. Internationaal maakt BDO Accountants & Adviseurs deel uit van het mondiale netwerk BDO International. Het netwerk omvat circa 550 kantoren in bijna 100 landen met ruim 20.000 medewerkers. BDO Accountants & Adviseurs is partner van de Koninklijke Nederlandse Hockeybond.

Deel: ' Succesvolle BDO-publicaties voor sportverenigingen vernieuwd '