Succesvolle (bekende) Nederlanders (SNers) hebben veel gemeen

ROTTERDAM, 20120126 -- Succesvolle (bekende) Nederlanders (SNers) hebben veel gemeen. Dit blijkt uit bevindingen van het tv programma De Succesfactor ( https://www.desuccesfactor.tv ). De afgelopen maanden hebben de makers van het programma veel SNers geinterviewd, waaronder Ruud Gullit, Jan des Bouvrie, Hans Wiegel, Ivo Niehe, Aad Ouberg, Addy van de Krommenacker etc. De opvallende conclusie: succes is herkenbaar en veel succesfactoren komen veelal overeen. Zoals: Het zat er van jongs af aan al in; Allen hebben succes bereikt door keihard werken; De meeste SNers geven het toe ”ze hebben geluk gehad”; Ze hebben veelal kwaliteit hoog in het vaandel; Geld was niet de belangrijkste drijfveer; Fouten maken je sterker.

Deze en andere overeenkomsten zijn gehaald uit de vele interviews die er met de SNers zijn geweest en die zijn vertaald in het nieuwe boek "Ontdek je succesfactor" dat sinds 26 januari 2012 overal te verkrijgen is. Dit boek is uitgegeven door het productiebedrijf van het programma en is mede geschreven door L Houkamp.

Het boek geeft verder belangrijke tools om succesfactoren te ontdekken en een systeem om succesvoller te worden.

Het programma De Succesfactor brengt het gehele jaar uitzendingen op RTL7/Z en heeft ook de ambitie Nederland in de huidige economische depressie wat succesvoller te maken.

Voor informatie:
Redactie TV Mediapartners  Rotterdam