Sun ontwikkelt enterprise management tools voor client-software van Netscape

Netscape en Sun gaan samen de populaire enterprise browser en e-mail-beheer toolsuite, Mission Control Desktop, verder ontwikkelen.

Overeengekomen is dat Sun de huidige versie van deze oplossingen gaat verkopen en ondersteunen en verbeteringen levert voor de nieuwe versie van Netscape Communicator, die gebaseerd is op de Gecko browsing engine met open broncode. Mission Control biedt een volledige suite enterprise management tools, waarmee IT-professionals Netscape Communicator centraal kunnen configureren, beheren, updaten en uitvoeren voor multiplatform Internet/intranet desktops.

Door uniforme productontwikkeling en -uitvoering kunnen de Total Costs of Ownership (TCO) worden teruggedrongen, stijgt de klanttevredenheid en neemt het aantal supportverzoeken drastisch af. Sun is van plan Mission Control Desktop voor de volgende generatie Netscape browser en e-mail clients zodanig te ontwikkelen dat deze geschikt is voor Windows95/98-, Windows NT-, Mac OS-, Solaris- en Linux-platforms. Mission Control Desktop voor Netscape Communicator 4.5 is nu beschikbaar.

copyright © 1999 sun microsystems nederland bv, amersfoort. alle rechten voorbehouden.

Deel: ' Sun ontwikkelt enterprise management tools voor Netscape '