Sybase Inc. benoemt Rick J. Reyneveld
tot algemeen directeur Nederland

Maarssen, 19 november 1999 - Onlangs is Rick J. Reyneveld benoemd tot algemeen directeur Sybase Nederland. Hij is daarmee de opvolger van Louis Engbersen, die na ruim vijf jaar elders een uitdaging aangaat. Reyneveld was al eerder in dienst van Sybase als Manager Products & Channels. Laatstelijk was Reyneveld algemeen directeur van Gentia Software Benelux B.V.

Sybase
Sybase Inc.(Nasdaq: SYBS) is één van de grootste onafhankelijke software leveranciers ter wereld. Het bedrijf ontwikkelt en levert ‘end-to-end’ oplossingen voor het realiseren van geïntegreerde, bedrijfsomvattende informatiesystemen. De applicaties en tools van Sybase integreren toepassingen, gegevens en ‘content’ tot één logisch geheel. Daarbij wordt gebruik gemaakt van innovatieve ‘embedded’ en mobiele toepassingen, datawarehouses en alle mogelijkheden van Internet en intranetten. Deze producten worden ondersteund door de Enterprise Information Portal (EIP) strategie
waarmee Sybase invulling geeft aan alle facetten van e-Business. De klantenkring van Sybase omvat toonaangevende, internationale bedrijven uit de financiële dienstverlening, de telecommunicatie-industrie, de gezondheidszorg,
(semi-)overheden en uitgeverijen.