Vereniging FME-CWM

Beroepsonderwijs in de toekomst

Doel
Hoe ziet het beroepsonderwijs er in de toekomst uit, wat is de rol van leerlingstelselopleidingen daarbij, en wat is de positie van bedrijfsopleidingen en bedrijfsscholen?
Hierbij nodigen wij u uit voor het bijwonen van het symposium Regionale Onderwijs- en Arbeidsmarkt Commissie West-Nederland.

Doelgroep
Het symposium is interessant voor alle medewerkers in de sector Personeel & Organisatie met raakvlakken in het onderwijs.

Korte omschrijving bijeenkomst
Dit jaar bestond de Regionale Onderwijs- en Arbeidsmarkt Commissie West-Nederland precies 40 jaar. De Commissie staat onder voorzitterschap van drs. M.N.M. de Jong, directeur P&O van Polynorm N.V. uit Bunschoten.

Dit symposium moet voor ondernemingen en onderwijsinstellingen in de regio een sterke landelijke uitstraling krijgen. Daarbij is er niet voor gekozen om te kijken naar wat er in 40 jaar opleiden in de regio is gebeurd. We kijken vooruit: hoe ziet het beroepsonderwijs er in de toekomst uit, wat is de rol van leerlingstelselopleidingen daarbij, en wat is de positie van bedrijfsopleidingen en bedrijfsscholen.
Sprekers op het symposium zijn onder andere een vertegenwoordiger van de Raad van Bestuur van Hoogovens, een vertegenwoordiger van Stork, de heer H. de Vries van FNV-bondgenoten, de voorzitter van het ROC Amsterdam. Kortom u mag deze bijeenkomst niet missen! Daarom deze vooraankondiging zodat u 14 oktober aanstaande alvast in uw agenda kunt noteren.

Datum, aanvangstijd en locatie
14 oktober 1999 14.30 uur Zalencentrum Hoogovens te IJmuiden

Aan de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden.

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot:

* Vereniging FME-CWM, Regiokantoor West-Nederland Heer A. Köhler
E-mail: fmewest@fme.nl