Tijdens dit symposium kunt u rekenen op een programma waarin thema's als ICT, Outsourcing en Helpdesk centraal staan. Op de informatiemarkt kunt u met leveranciers van gedachten wisselen over de voor u interessante onderwerpen en ontwikkelingen.

Compaq hoofdsponsor "Wereld van IT Beheer 1999".

Compaq is niet alleen de grootste computerproducent ter wereld en leider in automatisering op basis van industriestandaarden, maar door de overname van DIGITAL ook toonaangevend leverancier van IT-totaaloplossingen. Samen met haar partners biedt Compaq een kwalitatief en uitgebreid spectrum van oplossingen aan voor grote en middelgrote organisaties die met een optimale IT-infrastructuur een slagvaardiger beleid willen voeren.

De Compaq services organisatie adresseert deze uitdaging met services voor netwerkintensieve toepassingen, die iedere fase binnen de levenscyclus van een oplossing omvatten; het plannen, ontwerpen, implementeren, beheren en onderhouden. De specifieke kennis en diensten per fase zijn logisch gegroepeerd in drie business units:

Network & Systems Integration Services

De NSIS organisatie helpt haar relaties aan een onderscheidend vermogen in de markten waarin zij aktief zijn, door hen te voorzien van uitstekende, innovatieve en wereldwijde IT-oplossingen.

Expertise-gebieden:

* Windows NT-migratie

* Mail, Messaging & Collaborative Computing

* Internet- & Intranetoplossingen

* Datawarehousing, -mining, -marts

* Enterprise applicaties

* Telecommunicatiemarkt

* Financiële markt

Operations Management Services

Voor bedrijven die zich willen concentreren op hun kernactiviteiten en die het beheer van gedistribueerde en onderling afhankelijke IT-omgevingen willen overlaten aan experts, biedt OMS diverse oplossingen:

* FutureSourcing

* Inrichten van uw beheeromgeving

* Desktop Outsourcing (w.o. PC Utility, Customized Help Desk en Asset Management)

* Business Recovery Services

* Enterprise Application Management

* Remote System Management

* Global Enterprise Help Desk

* Internet/Intranet Security en Network Management

* Mail en Messaging Management

* Network & Systems Management

Compaq Customer Services

Veel bedrijven zijn voor hun bedrijfsvoering volstrekt afhankelijk van informatiesystemen. Bij het ontwikkelen en configureren van nieuwe applicatiesystemen wordt in de dagelijkse praktijk echter weinig rekening gehouden met de beschikbaarheidseisen die aan computersystemen worden gesteld.

Expertise-gebieden:

* Onderhoud Services

* Standaard Helpdesk Services

* Business Critical Services (High availability)

Workshop

Compaq verzorgt op "Wereld van IT beheer 1999" een workshop. Meer informatie hierover vindt u via de link in het rechtermenu, zoals eveneens meer informatie over het congres.

Algemene informatie

Datum 24 en 25 februari (met avondprogramma op 24 februari) Locatie Het Nederlands Congres Centrum Den Haag

Deel: ' Symposium Wereld van IT Beheer 1999 '