Amsterdam, 10 mei 1999

Uitnodiging WorldTopics 1999:
'Eindelijk duidelijkheid in de zakelijke telecommunicatiemarkt'

Geachte redactie,

Onder de naam WorldTopics organiseert MCI WorldCom voor het derde achtereenvolgende jaar een symposium over actuele onderwerpen in de zakelijke telecommunicatiemarkt. Dit jaar zal dit gaan over duidelijkheid in de woelige, geliberaliseerde telecommarkt. Het symposium heeft dan ook als thema 'Eindelijk duidelijkheid'. Vertegenwoordigers van diverse marktpartijen zullen met elkaar, en het publiek, discussiëren over de mogelijkheden en onmogelijkheden in de geliberaliseerde telecommunicatiemarkt. Graag willen wij uw redactie uitnodigen om deze discussie bij te wonen. WorldTopics 1999 vindt plaats op dinsdag 25 mei 1999 in het Amstel Inter-Continental Hotel, Prof. Tulpplein 1, 1018 GX Amsterdam. U bent vanaf 13.30 uur van harte welkom.

Vragen die bij de discussie aan bod komen, zijn onder meer: wat kunnen organisaties verwachten van diverse partijen en tegen welke tarieven? In hoeverre verschillen de diensten van land tot land binnen Europa en daarbuiten? Is er overal dezelfde kwaliteit te verwachten? Welke regels bestaan er nog binnen een geliberaliseerde telecommunicatiemarkt? Wat is de rol van toezichthouder Opta, die door de overheid is aangesteld? Wat betekent het besluit van de Opta dat KPN haar lokale lijnen aan concurrenten moet verhuren?

Programma:
13.30: ontvangst
14.00: opening van WorldTopics 1999 door ir. R.G.F. de Groot, managing director van MCI WorldCom B.V.
14.10: behandeling van de stellingen door vertegenwoordigers van: · Opta, J.C. Arnbak, voorzitter: 'Zijn de richtsnoeren voor een ontbundelde toegang de laatste horde naar volledige deregulering?' · Buffergroep Nummerportabiliteit, P.J. Haag, voorzitter: 'Nummerportabiliteit per 1 april 1999, wat is de status?' · Telfort, G. Jansen, directeur Strategie, Business Development & Planning: 'Wat betekent 'fixed mobile convergence' voor zakelijk Nederland?' · BTG, dhr. C. Tromp, directeur: 'Wat hebben de nieuwe operators zakelijk Nederland qua diensten te bieden?'
· MCI WorldCom, ir. R.G.F. de Groot, managing director: 'Wat bedoelt MCI WorldCom met nationale en internationale end-to-end oplossingen en voldoen die aan de vraag binnen zakelijk Nederland?
15.50: discussie onder leiding van Peter Olsthoorn, free lance journalist op telecommunicatiegebied, tussen deelnemers en het publiek. 16.15: cocktail
17.00: afsluiting

Wilt u ons PR-bureau MCS s.v.p laten weten of er iemand en zo ja wie van uw redactie op deze uitnodiging ingaat? Dit kan per bijgevoegd antwoordformulier. Even bellen met MCS (tel: 023 - 562 82 08) of een email (info@monogram.nl) sturen kan natuurlijk ook. Bij een positieve reactie uwerzijds, sturen wij u een bevestiging inclusief routebeschrijving.

Met vriendelijk groet,
MCI WorldCom B.V.

Han van der Zwan

Bijlage: antwoordformulier