Tail Lift Parts Europe - nieuwe speler op markt van laadkleponderdelen

B2B-verkoop van laadkleponderdelen en accessoires, passend op alle bekende merken.

GREVEN, Duitsland, 20130506 -- Tail Lift Parts Europe, dat is gevestigd in de Duitse plaats Greven net over de grens, is onlangs gestart als nieuwe aanbieder van replacement parts voor laadkleppen. Tail Lift Parts Europe is niet zomaar een leverancier, maar onderscheidt zich met haar 'compatible' onderdelen en service duidelijk van andere aanbieders. Tail Lift Parts Europe, tevens exclusief distributeur van Atlas handbedieningen, is hierin toonaangevend in Europa. Meer informatie is terug te vinden op de nieuwe website www.tlpe.nl.

Fedor Bink van Tail Lift Parts Europe vertelt: "De aanschaf van originele onderdelen kan soms behoorlijk in de papieren lopen. Replacement parts zijn daarom van essentieel belang in deze branche. Ons onderdelenprogramma omvat ruim 10.000 delen die passend zijn op alle bekende merken laadkleppen zoals AMA, Anteo, Bär Cargolift, Behrens Eurolift, Dautel, Dhollandia, MBB Palfinger, Sörensen, Zepro etc. Het verschil in prijs is echter aanzienlijk en al onze onderdelen komen qua functionaliteit en levensduur met het origineel overeen."

[TLPE logo] Logo+ als extra service
Bij een bestelling uit het assortiment wordt de klant een extra service geboden, namelijk Logo+. De labels op de bestelde onderdelen kunnen worden voorzien van het logo van de afnemer. Met deze extra service zorgt de afnemer voor een professionele en persoonlijke uitstraling naar haar eigen klanten. Ook een blanco levering - met geen enkele vermelding van Tail Lift Parts Europe - is mogelijk. Deze service wordt gratis aangeboden.

Ondanks dat Tail Lift Parts Europe is gevestigd in Duitsland, worden bij bestellingen vanuit Nederland geen extra verzendkosten berekend. Tail Lift Parts Europe werkt samen met alle bekende transporteurs, als ook met PostNL.

Deel: ' Tail Lift Parts Europe nieuwe speler op markt van laadkleponderdelen '