Gemeente Bellingwedde

}}

TALENWEEK RHEDE-EMS

Wilt u eens ruiken aan de taal die u al heel lang zou willen leren spreken? Daarvoor hebt u nú de kans! Eind augustus wordt er in onze partnergemeente Rhede namelijk een talencursusweek gehouden, waarin 7 talen gedurende vier avonden worden aangeboden. Het doel is om gevoel voor de taal te krijgen en een aantal basisbegrippen onder de knie te krijgen. Met de Euro die in diverse landen op 1 januari 2002 wordt ingevoerd, zou het mooi zijn om niet alleen in het buitenland een fiets te kunnen kopen, maar daarbij ook aan te kunnen geven in welke kleur u die wilt hebben. De talen die worden aangeboden zijn: Frans, Duits, Engels, Zweeds, Nederlands, Spaans, Italiaans en Russisch. De avonden worden gehouden in de Ludgerusschule in Rhede op maandag 27 t/m donderdag 30 augustus a.s. van 19.00-21.00 uur. Elke avond wordt afgesloten met een hapje en een drankje in de cultuur van een van de landen. Vooral inwoners, verenigingen en organisatie in Rhede en Bellingwedde worden uitgenodigd deel te nemen.

Inschrijving is mogelijk via de website van de Stichting Welzijn Bellingwedde (www.welzijnbellingwedde.nl, e-mail: SWB@welzijnbellingwedde.nl). Ook kunt u schrijven of bellen naar Stichting Welzijn Bellingwedde, Hoofdweg 158, 9695 AR Bellingwolde, tel. 0597-532345. Uw inschrijving moet wel uiterlijk 19 augustus binnen zijn.

Deel: ' Talencursusweek in gemeente Rhede-Ess '