Ingezonden persbericht

TeamForce lanceert CRM.Web 2 - Customer Relationship Mana

OOSTERHOUT, 20030128 -- Met een oplossing voor het opbouwen en beheren van winstgevende klantrelaties lanceert TeamForce Systems een volledige webbased on-line CRM-applicatiesuite. CRM.Web 2 ondersteunt bedrijven op uitmuntende wijze in marketing, verkoop en customerservice.

TeamForce lanceert on-line CRM.Web 2 - Customer Relationship Management in Europa.

Met een oplossing voor het opbouwen en beheren van winstgevende klantrelaties lanceert TeamForce Systems een volledige webbased on-line CRM-applicatiesuite. CRM.Web 2 ondersteunt bedrijven op uitmuntende wijze in marketing, verkoop en customerservice.

Oosterhout, 28 Januari 2003 - TeamForce Systems BV (TeamForce) annonceert vandaag de algemene beschikbaarheid van de door haar ontwikkelde CRM-applicatiesuite CRM.Web 2.

Hiermee zet TeamForce met succes een belangrijke stap in de verdere groei van haar nationale en internationale klantenkring. Hierbij wordt primair uitgegaan van het aanbieden van de applicatie in de vorm van een on-line Application Service.

Met CRM.Web 2 schaart TeamForce zich in de rij van Nederlandse ontwikkelaars van professionele applicatiesoftware, zoals Tridion, Baan, Exact en Unit4. Verschil is echter wel, dat TeamForce zich vanaf het begin heeft toegelegd op de ontwikkeling van volledige webbased applicaties, die in hoofdzaak worden geleverd volgens het ASP-model.

"CRM.Web is door ons in de afgelopen paar jaar in alle rust in samenwerking met een groep klanten ontwikkeld tot een volwassen product. Bewust hebben we er voor gekozen om eerst te beschikken over een goede CRM-applicatiesuite, zoals we nu hebben met CRM.Web 2, om pas dan over te gaan tot uitgebreide marketing en expansie.", zo legt Bram van Ast - voormalig Senior Manager van IBM - uit.

CRM.Web 2 bevat alle functionaliteit op het vlak van Customer Relationship Management, zoals die voorheen alleen nog maar te vinden was in kostbare software van Siebel, Peoplesoft, Oracle of SAP. Via de intutief te gebruiken browser-interface worden mogelijkheden geboden voor Marketing en Campagnemanagement, Salesforce Automation, Forecasting en Pipelinemanagement, Servicemanagement en Rapportage en Analyse.

Met CRM.Web 2 gaat TeamForce op een aantal punten beduidend verder dan dit. Onder andere met Automatic Sales Follow-up (XeLL). Hiermee kunnen op eenvoudige wijze workflows worden vastgesteld, die er voor zorgen dat salesleads doordacht en op maat worden opgevolgd en, pas op het moment dat het er werkelijk toe doet, worden gedistribueerd naar de betreffende verkoper. Of, indien van toepassing, desgewenst de dealer of wederverkoper.

On-line Applicatie Service.
Zeker onderscheidend is ook de levering als on-line service (ASP) en de daarbij gehanteerde implementatiegarantie van 15 dagen.

"Het outsourcen van CRM-applicaties wordt steeds populairder bij bedrijven. Dat is ook niet zo verwonderlijk. In plaats van dat bedrijven zich met allerlei IT-problemen opzadelen en hun geld verspillen aan kostbare technische installaties en IT-beheer, kunnen ze zich concentreren op datgene dat echt belangrijk is: klanten verwerven en dankzij goede klantenservice klanten behouden. In de beveiliging van de gegevens, het waarborgen van de continuteit en het garanderen van het gewenste servicelevel wordt zowel technisch als contractueel volledig voorzien. Hierin hebben we het afgelopen jaar fors genvesteerd. In de meeste gevallen kunnen we zelfs een hoger niveau van security en beschikbaarheid bieden dan IT-afdelingen van de bedrijven zelf.", zo weet Van Ast te melden.

CRM.Web 2 levert snel rendement.
Mede dankzij het leveren via een ASP-model als on-line service hebben de klanten van TeamForce's CRM.Web 2 inderdaad geen lange en kostbare technische installatietrajecten en kan men zich volledig concentreren op de introductie en het gebruik van de applicatie in de organisatie.

Voeg hieraan toe de eenvoudige wijze waarop CRM.Web 2 kan worden aangepast aan de bedrijfseigen situatie en de belangrijkste redenen waarom CRM-implementaties altijd erg lang duren en uitermate kostbaar zijn, worden op een doeltreffende manier door TeamForce opgelost.

Beschikbaarheid en prijzen.
TeamForce's CRM.Web 2 is volledig leverbaar voor de all-in prijs van 35 per gebruiker/per maand. Dat is inclusief de kosten van het beheer, de hosting, nieuwe software-updates, on-line support, database back-ups en onderhoud.

CRM.Web 2 applicatiesuite bevat onder andere:


- Salesforce automation

- Marketingmanagement

- Territorymanagement

- Account- en Contactmanagement

- Leadmanagement en follow-up (XeLL)

- Opportunitymanagement

- Forecasting

- Activity en Timemanagement

- Servicemanagement

- Workflow Management

- Pro-actieve Alert en Reminder Service

- Rapportage en Analyse

- Administrator

Optioneel is CRM.Web 2 uit te breiden met modules voor eSelf Service en een Sales en Service Knowledge Database.

Op dit moment is CRM.Web 2 leverbaar in het Engels en het Nederlands. Medio 2003 is de multi-language versie beschikbaar voor de meeste Europese talen, onder andere voor Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Zweeds, Noors, Deens en Portugees.

Over TeamForce Systems BV.
Opgericht in 1996 houdt TeamForce Systems BV zich bezig met het ontwikkelen en leveren van webbased CRM-applicaties. Voor marketing, verkoop, service, Self Service en eBusiness. Het bedrijf biedt een professionele suite van CRM-applicaties die in hoofdzaak via het on-line Application Service model worden geleverd. Alle applicaties zijn webbased en geven op een beveiligde manier toegang tot hun gegevens, op welke plaats op elk gewenst moment.

Website: www.teamforce.com
Email: pers@teamforce.com

Deel: ' TeamForce lanceert CRM.Web 2 - Customer Relationship Mana '




Lees ook